۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴

شرایط دریافت وام ۵۰۰ میلیون تومانی بانک ملت + مبلغ اقساط

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از رده، متقاضیان وام ۵۰۰ میلیون تومانی بانک ملت برای درخواست این تسهیلات باید نسبت به افتتاح سپرده کوتاه مدت عادی اقدام کنند. البته صرف افتتاح سپرده کافی نبوده و باید حداقل یک ماه از خواب آن...

شرایط دریافت وام ۵۰۰ میلیون تومانی بانک ملت + مبلغ اقساط

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از رده، متقاضیان وام ۵۰۰ میلیون تومانی بانک ملت برای درخواست این تسهیلات باید نسبت به افتتاح سپرده کوتاه مدت عادی اقدام کنند. البته صرف افتتاح سپرده کافی نبوده و باید حداقل یک ماه از خواب آن گذشته باشد. سود این تسهیلات برحسب ضریب برابری و مدت ماندگاری سپرده تعیین می‌شود، اما حداکثر این سود ۱۸ درصد اعلام شده است. مدت زمان بازپرداخت این وام به ۶۰ ماه می‌رسد. مشتریان متقاضی این وام باید ضامن رسمی داشته باشند و اعتبار شغلی آن‌ها نیز به عنوان ضمانت پذیرفته می‌شود.

 

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط ۱۲ میلیون و ۶۹۶ هزار و ۷۱۴ تومان است. کل سود تسهیلات ۲۶۱ میلیون و ۸۰۲ هزار و ۸۲۳ تومان و مجموع رقم وام و سود آن ۷۶۳ میلیون و ۵۳۲ هزار و ۸۲۳ تومان خواهد بود.

بانک ملت از آذرماه سال ۱۳۵۸ تاکنون به عنوان یکی از بانک‌های خصوصی کشور به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد. امکان افتتاح انواع سپرده، تسهیلات و تعهدات ریالی، سپرده‌ها و خدمات ارزی و تسهیلات ارزی از جمله خدمات بانک ملت محسوب می‌شوند.

این بانک طی سال‌های فعالیت خود توانسته تندیس زرین برند محبوب در حوزه خدمات الکترونیکی ۱۳۹۴، برند محبوب در حوزه خدمات بانکی ۹۴، جایزه محبوب‌ترین بانک ایران در سال ۱۳۹۵، عنوان سومین شرکت برتر ایران در رتبه بندی سازمان مدیریت صنعتی ایران ۹۵، تندیس زرین بانک محبوب ایران به انتخاب مشتری سال ۱۳۹۶ و … را به دست آورد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار