۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸

خودداری FIVB از پرداخت غرامت به روسیه بابت لغو مسابقات قهرمانی جهان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از تاس روسیه،خودداری FIVB از پرداخت غرامت به روسیه بابت لغو مسابقات قهرمانی جهان.  فدراسیون جهانی والیبال هیچ غرامتی بابت لغو مسابقات قهرمانی مردان جهان به روسیه پرداخت نکرده است. میزبانی این...

خودداری FIVB از پرداخت غرامت به روسیه بابت لغو مسابقات قهرمانی جهان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از تاس روسیه،خودداری FIVB از پرداخت غرامت به روسیه بابت لغو مسابقات قهرمانی جهان.  فدراسیون جهانی والیبال هیچ غرامتی بابت لغو مسابقات قهرمانی مردان جهان به روسیه پرداخت نکرده است. میزبانی این مسابقات به بهانه شرایط اضطراری ناشی از جنگ اوکراین از روسیه گرفته شد.

الکساندر یارمنکو دبیرکل فدراسیون والیبال روسیه در این مورد گفت: در ابتدا موضع FIVB این بود که مسابقات قهرمانی مردان جهان در روسیه به دلیل شرایط پیش‌بینی نشده لغو شد. این نکته در هر قراردادی مورد توجه قرار می‌گیرد، به ویژه به همان اندازه که در قرارداد جام جهانی مهم است. در این بند آمده است که در صورت انصراف از مسابقات، نیمی از مبلغ ورودی به متقاضی بازگردانده می‌شود. از ۴۰ میلیون دلاری که روسیه پرداخت کرده است، ۲۰ میلیون دلار باید برگردانده شود.

وی در ادامه اظهار داشت: FIVB سپس تغییر موضع داد، زیرا آنها هزینه‌های اضافی برای میزبانی این جام جهانی متحمل شدند و تا آنجا که من متوجه شدم برای برگزاری آن با مشکلات زیادی مواجه شدند. در روسیه آنها می‌توانستند درآمد کسب کنند، اما موضع خود را تغییر دادند و اکنون روسیه مقصر این لغو قلمداد می‌شود و نه شرایط پیش‌بینی نشده.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط