۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵

خرید جدید استقلال امروز / بازگشت ستاره محبوب استقلالی‌ ها به پایتخت؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از همشهری، خرید جدید استقلال امروز / بازگشت ستاره محبوب استقلالی‌ ها به پایتخت؟ کاپیتان اسبق تیم ملی که سابقه بازی در وولفسبورگ، فولام و ناتینگهام فارست را نیز دارد در رادار ساکت الهامی قرار...

شاه ماهی محبوب استقلالی در دوراهی عراق اروپا / مقصد نهائی ستاره آبی پوشان کجاست؟ / سوئد میزبان بازیکن 38 ساله فوتبال ایران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از همشهری، خرید جدید استقلال امروز / بازگشت ستاره محبوب استقلالی‌ ها به پایتخت؟ کاپیتان اسبق تیم ملی که سابقه بازی در وولفسبورگ، فولام و ناتینگهام فارست را نیز دارد در رادار ساکت الهامی قرار گرفته و ممکن است به زودی قرارداد جدیدی را امضا کند.

اشکان دژاگه که رابطه خوبی هم با سرمربی فعلی هوادار دارد، در صورت جدایی از فولاد مذاکرات نهایی برای عضویت در تیم هوادار را انجام خواهد داد. به این ترتیب او با نهایی شدن توافقات لازم، پس از دوران حضورش در تراکتور دوباره در کنار مسعود شجاعی توپ خواهد زد.

همچنین با توجه به جدایی قطعی وریا غفوری از فولاد خوزستان، صحبت‌هایی به صورت غیر مستقیم برای حضور او در جمع بنفش‌های تهران انجام شده است. به این ترتیب باید دید آیا این مذاکرات به مرحله نهایی خواهد رسید یا خیر. در صورت نهایی شدن مذاکرات، کاپیتان سابق استقلال خرید جذاب دیگری برای تیم تهرانی هوادار خواهد بود.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار