۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵

تقدیر از حمایت کمیسیون‌های مجلس از بازنشستگان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،تقدیر از حمایت کمیسیون‌های مجلس از بازنشستگان. علی اصغر بیات پیش از ظهر امروز (۵ تیرماه) در مجمع عمومی عادی سالانه کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان مازندران در بندر ان...

تصمیم نهایی دولت برای این بازنشستگان 27 خرداد 1401 | حداقل حقوق بازنشستگان چقدر شد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،تقدیر از حمایت کمیسیون‌های مجلس از بازنشستگان. علی اصغر بیات پیش از ظهر امروز (۵ تیرماه) در مجمع عمومی عادی سالانه کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان مازندران در بندر انزلی گفت: ابطال مصوبه دولت در باب حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در مجلس شورای اسلامی نتیجه اتحاد و همدلی کانون‌های بازنشستگی استانها و اجماع و همراهی کمیسیون‌های اجتماعی و اقتصادی مجلس بود.

تقدیر از حمایت کمیسیون‌های مجلس از بازنشستگان

رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور با بیان این مطلب که در بحث حقوق بازنشستگان با هیچ گروهی مماشات نکرده و تعارف نداریم، گفت: در برابر ۱۲ میلیون بازنشسته شریف تامین اجتماعی و خانواده‌های آنان تعهد داریم.
تقدیر از حمایت کمیسیون‌های مجلس از بازنشستگان

تقدیر از حمایت کمیسیون‌های مجلس از بازنشستگان

وی گفت: هجمه‌های اخیر در برخی مسائل اخیر علیه کانون بازنشستگان تامین اجتماعی و شخص بنده تاثیری در پیگیری حق و حقوق بازنشستگان ندارد و کانون‌های بازنشستگان سراسر کشور خط مقدم حمایت از این قشر شریف هستند.

مطالب مرتبط