۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴

تعیین تکلیف نقل و انتقالات استقلال توسط کمیته تعیین وضعیت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،تعیین تکلیف نقل و انتقالات استقلال توسط کمیته تعیین وضعیت. کمیته تعیین وضعیت از ۲ جهت باید تکیلف استقلال را در نقل و انتقالات روشن کند. به گزارش طرفداری، استقلال این روزها وضعیت پیچیده ای برای جذب ...

از باشگاه استقلال چخبر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،تعیین تکلیف نقل و انتقالات استقلال توسط کمیته تعیین وضعیت. کمیته تعیین وضعیت از ۲ جهت باید تکیلف استقلال را در نقل و انتقالات روشن کند.

به گزارش طرفداری، استقلال این روزها وضعیت پیچیده ای برای جذب بازیکن دارد، از یک طرف کاوه رضایی به دلیل قراردادی که در ابتدای فصل امضا کرده می تواند از آبی ها خسارت بگیرد و از طرف دیگر چون آبی ها در فیفا پرونده باز دارند، مشخص نیست بتوانند بازیکن خارجی جذب کنند.

نکته جالب این است که آبی ها در هر ۲ مورد از کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال استعلام کرده اند و پاسخ این کمیته تکلیف آبی ها را روشن خواهد کرد.

از یک طرف ریکاردو ساپینتو تمایلی به جذب کاوه رضایی ندارد و از طرف دیگر به نظر نمی رسد قانون اجازه جذب بازیکن خارجی را به استقلال بدهد تا این باشگاه وضعیت نقل و انتقالاتی پیچیده ای داشته باشد.

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط