۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹

قیمت انواع موتورسیکلت در ۱۹ مرداد ۱۴۰۰

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  موتور سیکلت یکی از وسایل نقلیه مورد توجه جوانان است و در شرایطی که خیابان ها از ترافیک مملو شده اند خیلی از افراد تمایل به خرید موتور سیکلت دارند. در این گزارش قیمت برخی از مدل های پر فروش موتور ...

قیمت انواع موتورسیکلت در ۱۹ مرداد ۱۴۰۰

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  موتور سیکلت یکی از وسایل نقلیه مورد توجه جوانان است و در شرایطی که خیابان ها از ترافیک مملو شده اند خیلی از افراد تمایل به خرید موتور سیکلت دارند. در این گزارش قیمت برخی از مدل های پر فروش موتور سیکلت صفر کیلومتر را جمع آوری کرده ایم.

گفتنی است قیمت های ذکر شده در جدول زیر  بر اساس نرخ بازار است و  ممکن است خرید و فروش با قیمت های متفاوتی انجام شود.

قیمت انواع موتور سیکلت به شرح زیر است:

 

مدل موتور سیکلت قیمت (تومان)
آپاچی ۲۰۰ ۷۸.۰۰۰.۰۰۰
 باجاج پالس ۲۰۰RS ۹۴.۰۰۰.۰۰۰
بنلی TNT 180S ۷۱.۰۰۰.۰۰۰
تی وی اس ویگو ۶۹.۵۰۰.۰۰۰
 همتاز rs150 ۴۳.۸۰۰.۰۰۰
  (۱۳۹۸)کاوازاکی نینجا  Z250 ۲۸۰.۰۰۰.۰۰۰
کاوازاکی نینجا ۲۵۰ ۲۶۴.۰۰۰.۰۰۰
کویر موتور رادیسون ۱۲۵ ۳۶.۰۰۰.۰۰۰
کویر موتور S2-150 ۳۸.۰۰۰.۰۰۰
 رهرو سی جی ۱۲۵ ۳۲.۵۰۰.۰۰۰
هوندا کلیک ۱۵۰ ۷۶.۳۰۰.۰۰۰
یاماها AEROX 155 ۱۰۶.۰۰۰.۰۰۰
وسپا اسپرینت ۱۵۰ ۱۸۰.۰۰۰.۰۰۰
وسپا پریماورا ۱۵۰ ۱۹۰.۰۰۰.۰۰۰

معرفی و بررسی طرح هوندا کلیک

شرکت موتورسازی هوندا در سال‌های گذشته محصولی را به بازار کشور در کلاس اسکوتر معرفی کرد که با اقبال مناسبی همراه شد. کلیک برند با اقبال و خوشنام مذکور بود که با طول عمر نه چندان زیاد جایگاه مناسبی کسب کرد. اما تحریم‌ها امان به کسب جایگاه خاص خود را در بازار به این محصول نداد. از این رو شرکت کویر موتور با عرضه طرح کلیک سعی به تصاحب جایگاه این موتورسیکلت در بازار داخل دارد.

قیمت انواع موتورسیکلت در ۱۴ مرداد ۱۴۰۰

این درحالی هست که محصول هوندا کلیک و طرح کلیک با عدم دسترسی آسان به قطعات همراه هستند. از سوی تعمیرکاران موتورسیکلت تمایل چندانی به تعمیر محصولات مذکور ندارند. هرچقدر که هوندا کلیک کیفیت بالای ژاپنی را در بازار به نمایش گذاشته، اما طرح آن چندان کیفیت مطلوبی ندارد. این موتورسیکلت در کلاس اسکوتر اسپرت هر راکبی را به خود جذب می‌کند. طراحی این موتورسیکلت به لطف پوزه متمایل به جلو مزین به LED های عمودی و چراغ‌های نسبتا کشیده در قیمت پایین آن ظاهری اسپرت و البته زیبا برای کلیک به وجود آورده است. نمایشگر دیجیتالی و مجهزبودن به گیربکس اتوماتیک از ویژگی مدرن بودن این اسکوتر ژاپنی است.

قوای محرکه‌ای کلیک یک موتور تک‌سیلندر ۱۵۰سی‌سی با دوسوپاپ است که حداکثر ۱۳اسب‌بخار قدرت و ۱۳.۴ نیوتون‌متر گشتاور را به کمک گیربکس اتوماتیک به چرخ عقب می‌رساند. بهره‌گیری از گیربکس بی‌دردسر و باکیفیت اتوماتیک و پیشرانه کم حجم و البته کم استهلاک سبب شده تا کلیک در میان جوانان گزینه‌ای محبوب و پرطرفدار شود.

سبک طراحی خاص سیستم تعلیق که در یک طرف بدنه دامپر و فنر قرار گرفته که با این وجود سواری مطلوب و رضایت بخشی را در اختیار راکبش‌ می‌گذارد. مهم‌ترین مولفه‌ای که منجربه می‌شود کلیک نسبت به اسکوترهای موجود در بازار کشور متمایز شود، سیستم ترمز ترکیبی یا CBS است که با به عنوان یکی از جدیدترین تجهیزات ایمنی در موتورسیکلت‌ها محسوب می‌شود و کمپانی هوندا این سیستم را برای کلیک تعبیه کرده تا ایمنی راکب را افزایش دهد.

کلیک در دو مدل ۱۲۵ و ۱۵۰‌سی‌سی در بازار موجود است .

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط