۰۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰

اقدام عجیب بازیکنان پرسپولیس پس از شکست نساجی

به گزارش اندیشه معاصر؛ درحالیکه پیش از دیدار پرسپولیس و نساجی به صورت رسمی از سوی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ اعلام شده بود در پایان این مسابقه مصاحبه‌ای از سوی میکسدزون ورزشگاه آزادی انجام نمی‌شود اما پس از این دیدار اتفاق متفاوتی رخ داد...

اقدام عجیب بازیکنان پرسپولیس پس از شکست نساجی

به گزارش اندیشه معاصر؛ درحالیکه پیش از دیدار پرسپولیس و نساجی به صورت رسمی از سوی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ اعلام شده بود در پایان این مسابقه مصاحبه‌ای از سوی میکسدزون ورزشگاه آزادی انجام نمی‌شود اما پس از این دیدار اتفاق متفاوتی رخ داد.

گزارشگران و خبرنگاران برخی رسانه‌ها و برنامه‌های خاص پس از این دیدار در تونل ورزشگاه آزادی با بازیکنان پرسپولیس مصاحبه کردند.

تیم پرسپولیس قرار است شنبه هفته آینده برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا عازم گوا هند شود و در روزهای اخیر بحث رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از سوی مسئولان این تیم برای جلوگیری از ابتلای سرخ پوشان به ویروس کرونا مطرح شد.

با این وجود در اقدامی عجیب و غیرحرفه‌ای برخی بازیکنان و حتی سرمربی پرسپولیس پس از مسابقه با نساجی و در شرایطی که شهر تهران از لحاظ کرونا وضعیت کاملا قرمزی دارد در گفت و گو با رسانه‌های حاضر در ورزشگاه آزادی شرکت کردند.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار