۰۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶

وام بازنشستگان ۲۰ میلیون تومانی شد/ افزایش سقف وام بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۲ قطعی شد

وام بازنشستگان به ۲۰ میلیون تومانی شد / افزایش سقف وام بازنشستگان تامین اجتماعی در سال 1402 قطعی شد

آخرین خبر از افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / خبر فوری افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی 1401 + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، یکی از دغدغه بازنشستگان تمین اجتماعی دریافت وام و یقف وام بود. در سال گذشته با پیگیری های زیاد سقف وام به ۱۲ میلیون تومان افزایش یافت. در سال ۱۴۰۲ دولت عزیز و مردمی در اقدامی برای ایجاد تسهیلات بهتر سقف وام بازنشستگان عزیز را به مبلغ ۲۰ میلیون تومان افزایش داد. تسهیلات قرض الحسنه یکی از مهمترین نیازهای بازنشستگان است، آیا چنین بسته ای را در سازمان دارید؟

محسن تقیانی مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی در پاسخ به این سوال گفت: موضوع تسهیلات قرض‌الحسنه به بازنشستگان یکی از مهمترین اقدامات سازمان و معاونت فرهنگی اجتماعی تأمین اجتماعی است.

در گذشته تسهیلات قرض الحسنه را از ۷ میلیون تومان به ۱۲ میلیون تومان افزایش دادیم که شاهد رشد نسبتا مطلوبی بودیم.

در سال گذشته ۲۲۰ هزار بازنشسته توانستند از این تسهیلات قرض الحسنه بهره مند شوند و امسال نیز بنا داریم تا میزان تسهیلات را احتمالا تا ۱۵ و یا سقف ۲۰ میلیون تومان افزایش دهیم، البته این میزان تسهیلات قطعی نیست.

همچنین، قرار است امسال به ۴۰۰ هزار بازنشسته سازمان تأمین اجتماعی این تسهیلات قرض الحسنه ۲۰ میلیون تومانی پرداخت شود، در مجموع ۱۰ هزار میلیارد تومان برای این تسهیلات در بودجه سال ۱۴۰۲ دیده شده است.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

عبدالله مرادخانی

۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۲


باسلام خدمت شما تقریبان چهار ماه است برای وام تامین اجتماعی ثبت کردم خبری واریز نیست کی واریز میشوداز استان ایلام شهرستان آبدانان

نظرات بسته شده است