۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵

نطق مهم سرظهری آموزش و پرورش برای معلمان و فرهنگیان خبرساز شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرگردون، دبیر هیات مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: به زودی ۶۰ تا ۹۰ هزار نیرو در آموزش و پرورش کشور بازنشسته می‌شوند و باید به همین اندازه استخدام داشته باشیم. سید امیر محمد خ...

نطق مهم سرظهری آموزش و پرورش برای معلمان و فرهنگیان خبرساز شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرگردون، دبیر هیات مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: به زودی ۶۰ تا ۹۰ هزار نیرو در آموزش و پرورش کشور بازنشسته می‌شوند و باید به همین اندازه استخدام داشته باشیم.

سید امیر محمد خرازانی در گردهمایی گزینشگران آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان با اعلام این خبر افزود: در سال های آینده باید نیروهای جوان و کارآمد به نظام تعلیم و تربیت وارد و با برنامه ریزی، نیروهای انقلابی، متعهد و متخصص به کار گرفته شوند.

او ادامه داد: گزینش امری حساس و مهم است و ما در وزارت آموزش و پرورش به دنبال ایجاد تحول در گزینش و به روزرسانی روش ها هستیم.

مشاور وزیر و دبیر هیات مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش گفت: دنبال ایجاد تحول در گزینش و گزینشی هوشمندانه، دقیق و به روز هستیم.

او با بیان این مطلب که گزینش برای دانشگاه فرهنگیان در مدت زمان طولانی‌تری انجام می شود، افزود: در گروه آموزش ابتدایی هم چون پذیرش به صورت نیمه متمرکز صورت می‌گیرد، روند گزینش طولانی‌تر است.

برای جبران کمبود نیرو، آموزش و پرورش خراسان جنوبی این بار از طریق آزمون نیروی خرید خدمات جذب می‌کند.

آموزش و پرورش خراسان جنوبی همواره با چالش کمبود نیرو دست و پنجه نرم می‌کند و هر چند طی سال‌های گذشته با به‌کارگیری نیروهای بازنشسته، استمرار خدمت نیروها با سابقه کار بیش از ۳۰ سال، جذب سرباز معلم، مربی مهدها، به‌کارگیری و استخدام نیروهای نهضتی، جذب نیروی حق‌التدریس، جذب نیرو از طریق آزمون ماده ۲۸ و به‌کارگیری دانشجو معلم‌ها و به تازگی با به‌کارگیری نیروی خرید خدمات سعی در رفع این کمبودها دارد.|

طی سال گذشته بیش از ۱۳۰ نفر نیرو از طریق خرید خدمات با همکاری مؤسسات غیر دولتی که البته با مباحثی همراه بود انجام شد و امسال برای کمتر شدن حواشی گویا از طریق آزمون طی روزهای آینده نیروی خرید خدمات برای این نهاد جذب می‌شود.

بنا به اخبار منتشر شده در سایت آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی متقاضیان باید با پرداخت هزینه ۶۰ هزار تومانی در این آزمون شرکت و پس از قبولی و کسب حد نصاب لازم آزمون که در اواخر آبان ماه برگزار می‌شود دعوت به مصاحبه و ادامه روند کار را داشته باشند.

از طریق این آزمون ۶۶ نفر نیروی خرید خدمات جذب آموزش و پرورش می‌شوند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار