۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴

لیست خروج استقلال تنظیم شد/توافق با مربی ایتالیایی بمب بزرگ فتح الله زاده

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  استقلال این روزها اصلا شرایط خوبی ندارد و اوضاع داخل زمین و بیرون از زمین این تیم مساعد نیست. در واقع باشگاه استقلال این روزها در چند جبهه درگیر موارد مختلف است؛ از یک‌سو افت فاحش این تیم بعد از ...

از باشگاه استقلال چخبر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  استقلال این روزها اصلا شرایط خوبی ندارد و اوضاع داخل زمین و بیرون از زمین این تیم مساعد نیست. در واقع باشگاه استقلال این روزها در چند جبهه درگیر موارد مختلف است؛ از یک‌سو افت فاحش این تیم بعد از جام‌جهانی و دو باخت مقابل تراکتور و سپاهان در لیگ ، صدای هوادارانش را درآورده و از طرفی دیگر استقلالی‌ها درگیر تسویه‌حساب میلیاردی با طلبکاران خارجی و قدیمی خود هستند و باید خیلی زود بدهی ها را پرداخت کنند، چرا که در غیر این صورت نه‌تنها پنجره این تیم برای تقویت در نیم‌فصل دوم همچنان بسته می‌ماند، بلکه برخی تبعات دیگر ازجمله کسر امتیاز و جرایم سنگین این تیم را تهدید خواهد کرد و ممکن است اوضاع آبی ها از این هم بدتر شود.

استقلالی‌ها باید به‌سرعت دست‌به‌کار شوند و مطالبات افرادی مانند استراماچونی، میلیچ، پادوانی و گابریل پین را تامین و به آنها پرداخت کنند، چون در غیر این صورت مشکلات عدیده‌ای این تیم را تهدید و مشکلات را در آینده برای استقلال بیشتر خواهد کرد. استقلال باید چیزی حدود ۶۷ میلیارد به استراماچونی ، ۱۰ میلیارد به میلیچ ، ۴ میلیارد به پادوانی و ۲ میلیارد تومان به گابریل پین بپردازد و ۳۷ میلیارد هم بدهی داخلی دارد. همچنین این باشگاه علاوه بر ۱۲۰ میلیارد فوق باید ۱۰ میلیارد تومان به باشگاه شباب الاهلی بابت رضایتنامه مهدی قایدی و ۹ میلیارد تومان هم به باشگاه سانتاکلارا برای رضایتنامه محبی بپردازد.

به غیر از این ارقام مخارج جاری باشگاه و همچنین پول بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم هم باید پرداخت شود. در این‌ بین یکی از افرادی که کمترین مطالبه را از استقلال دارد گابریل پین، مربی ایتالیایی فصل گذشته این تیم است که همراه با فرهاد مجیدی برای هدایت تیم الاتحاد کلبا این فصل از استقلال جدا و راهی امارات شده و حالا او نیز از بابت پاداش‌قهرمانی ۵۰ هزار دلار از این باشگاه همچنان طلب دارد. طلبی که البته مدیران وقت استقلال می توانستند آن را پرداخت نکنند. قرارداد پین با استقلال ۲۲۰ هزار یورو بود و در قرارداد ذکر شده بود که این مربی ایتالیایی مطابق قانون باید مالیات ۲۰ درصدی خود را پرداخت کند. با این حال مدیران باشگاه بدون کسر مالیات تمام پول قرارداد پین را پرداخت کردند و حتی وقتی پین به خاطر پاداش قهرمانی اش که تقریبا معادل همین پولی بود که به خاطر مالیات پرداخت می کرد از استقلال شکایت کرد، مدیران وقت استقلال از مربی ایتالیایی شکایت نکردند تا پرونده را به دادگاه عالی ورزش ببرند. طی چند وقت اخیر مذاکره برای قسط بندی مطالبات پین نتیجه ای نداشت ولی طی روزهای گذشته مدیران استقلال از طریق یک نفر توانستند این مشکل را حل کنند.از باشگاه استقلال  خبر می‌رسد این باشگاه با پین به توافق رسیده است تا رقم یادشده را به‌صورت اقساطی به وی پرداخت کند. به این ترتیب بدهی ۵۰ هزار دلاری استقلال به گابریل پین در دو قسط پرداخت خواهد شد که اولین قسط آن دوشنبه خواهد بود. پین هم قرار است بعد از گرفتن اولین قسط از طلبش، رضایت دهد و پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز شود. گفتنی است زمان پرداخت قسط دوم گابریل پین یک ماه بعد خواهد بود.

پیش‌ از این نیز استقلالی‌ها به‌دفعات تلاش کرده بودند با استراماچونی که بزرگترین طلبکار استقلال است، به‌صورت اقساطی تسویه کنند که این سرمربی ایتالیایی با این درخواست مخالفت کرده بود. همچنین دوشنبه قرار است پول میلیچ هم به او پرداخت شود و با پرداخت به این بازیکن و پین، پنجره استقلال باز خواهد شد. موضوعی که قطعا بهترین خبر برای هواداران استقلال و ساپینتو است و این مربی می تواند تیمش را در نقل و انتقالات زمستانی تقویت کند.البته باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی استقلال هر چقدر برای کادرفنی، مدیران و هواداران این تیم خوب و خوشایند است، برای چند ستاره این تیم خبر بدی محسوب می شود. این نفرات بعد از توافق استقلال با بازیکنان جدید در لیست مازاد قرار می گیرند و باید به دنبال تیم جدید باشند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار