۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴

پیش بینی سازمان هواشناسی از وضعیت آلودگی هوا در کلانشهرها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی امروز در شرق فارس، جنوب بوشهر غرب هرمزگان و ارتفاعات زاگرس جنوبی افزایش ابر و بارش پراکنده رخ خواهد داد. سه شنبه برای استا...

پیش بینی سازمان هواشناسی از وضعیت آلودگی هوا در کلانشهرها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی امروز در شرق فارس، جنوب بوشهر غرب هرمزگان و ارتفاعات زاگرس جنوبی افزایش ابر و بارش پراکنده رخ خواهد داد.

سه شنبه برای استان‌های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد نیمه شرقی خلیج فارس ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی در استان‌های لرستان و خوزستان و چهارشنبه ضمن تشدید بارش در مناطق ذکر شده برای غرب استان‌های کرمان و هرمزگان بارش باران و برف و در مناطق مستعد رعدوبرق گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود.

در این مدت در غرب سواحل دریای خزر نیز بارش پراکنده رخ خواهد داد. پنج شنبه برای استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، فارس، بوشهر، هرمزگان، کرمان جنوب و غرب یزد تنگه هرمز و نیمه شرقی خلیج فارس ابرناکی بارش باران و برف گاهی وزش باد و در مناطق مستعد رعدوبرق و برای ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس در غرب جنوب غرب مرکز و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده پیش بینی می شود.

جمعه نیز در برخی مناطق استان‌های فارس کرمان هرمزگان جنوب بوشهر شرق خلیج فارس و تنگه هرمز بارش پراکنده رخ خواهد داد. در پنج روز آینده به ویژه روز‌های چهارشنبه تا جمعه شرق خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان مواج و متلاطم است.

گفتنی است، تا اواخر هفته در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار