۰۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴

اوضاع استقلال بحرانی است؛ تصمیم باشگاه در خصوص مهدی قایدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،اوضاع استقلال بحرانی است؛ تصمیم باشگاه در خصوص مهدی قایدی. میهمانی شبانه استقلالی‌ها یک جشن خانوادگی بود اما به دلیل ورود نیروی انتظامی دماوند به میهمانی در فضای رسانه ای بازتاب د...

از باشگاه استقلال چخبر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،اوضاع استقلال بحرانی است؛ تصمیم باشگاه در خصوص مهدی قایدی. میهمانی شبانه استقلالی‌ها یک جشن خانوادگی بود اما به دلیل ورود نیروی انتظامی دماوند به میهمانی در فضای رسانه ای بازتاب داشت و روز بعد از این اتفاق ریکاردو ساپینتو با برگزاری نشست با مهدی قایدی و محمد محبی از آنها خواست برای محافظت از کاراکتر فوتبالی خود بیشتر مراقبت و حرفه ای تر رفتار کنند.

از ابتدا هم مشخص بود سرمربی تیم استقلال برخورد قهر آمیز با این دو بازیکن نخواهد داشت. اول به سبب اینکه تصمیم گیرنده در این زمینه یک مربی خارجی بود و از سویی کنار گذاشتن این دو بازیکن به ضرر تیم استقلال تمام می شد. اما کمیته انضباطی باشگاه استقلال بعد از مدت‌ها با مهدی قایدی که میزبان میهمانی بود جلسه تشکیل داد.

از توضیح کمیته انضباطی باشگاه استقلال این طور بر می‌آید رایی علیه مهدی قایدی در کار نیست!

رضایی، رئیس کمیته انضباطی باشگاه استقلال در این باره می‌گوید: قایدی آمد. او حضوری کوتاه مدت داشت. رفت همسرش را برساند. قبلش صحبت‌هایی شده بود. تا برگردیم و داخل بیاییم با توجه به صحبت‌های مطرح شده تصمیم گرفتیم و رای دادیم. رای خاصی نیست.تذکر خیلی دوستانه‌ای بود.

گفته می‌شود با توجه به امتیازات از دست رفته استقلال و اینکه تیم در وضعیت بحرانی قرار دارد باشگاه استقلال تصمیم گرفت به مهدی قایدی به خاطر برپایی میهمانی شبانه با حضور برخی از بازیکنان قدیمی و فعلی استقلال تنها یک تذکر بدهد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار