۰۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴

تنها شانسی که ساپینتو به مدافع استقلال داد+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،تنها شانسی که ساپینتو به مدافع استقلال داد+جزئیات. سیاوش یزدانی با تصمیم سرمربی استقلال در اختیار باشگاه قرار گرفته و ساپینتو تمایلی به ادامه حضور این بازیکن در تیمش ندارد. به این...

این ۲ بازیکن استقلال صدای پیشکسوت محبوب را درآوردند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،تنها شانسی که ساپینتو به مدافع استقلال داد+جزئیات. سیاوش یزدانی با تصمیم سرمربی استقلال در اختیار باشگاه قرار گرفته و ساپینتو تمایلی به ادامه حضور این بازیکن در تیمش ندارد.

به این ترتیب مدافع آبی‌ها دو راه را پیش روی خود دارد؛ او در وهله اول می‌تواند تا پایان فصل فقط در کنار تیم تمرین کند، در غیر این صورت ابتدا باید مقصد خودش را در نیم فصل دوم معرفی کند و در صورت توافق دو باشگاه می‌تواند راهی تیم جدید شود. ضمن اینکه یزدانی نمی‌تواند به عنوان بازیکن قرضی پیراهن تیم دیگری را بپوشد چون در این صورت نام او باز هم در لیست تیم استقلال وجود خواهد داشت. همچنین اخباری که مبنی بر درخواست ساپینتو مبنی بر فسخ قراررداد یزدانی مطرح شده صحت ندارد. سرمربی استقلال این بازیکن را از تیم کنار گذاشته و با توجه به اینکه یزدانی با باشگاه قرارداد دارد تصمیم‌گیرنده در مورد وضعیت او مدیریت باشگاه خواهد بود.

عزیز بک آمانوف نیز دیگر بازیکن تیم است که در لیست خروجی قرار دارد. با توجه به تمایل بازیکن برای جدایی و همچنین رضایت باشگاه برای قطع همکاری، احتمال رفتن او زیاد است، با این حال آمانوف نیز مانند سیاوش یزدانی ابتدا باید تیم جدید خودش را معرفی کند. پس از این اگر باشگاه استقلال با باشگاه مقصد به توافقات لازم رسید، رضایتنامه این بازیکن صادر خواهد شد.

همچنین بر اساس پیگیری‌ها مشخص شد ساپینتو درخواستی برای قطع همکاری با سجاد شهباززاده نداده و به جز یزدانی و آمانوف فعلا بازیکن دیگری در لیست خروجی قرار ندارد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار