۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳

فتح‌الله‌زاده به سبک هاشمی‌نسب دنبال خرید سیامک نعمتی است/ بمب ساعتی در فوتبال ایران!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،فتح‌الله‌زاده به سبک هاشمی‌نسب دنبال خرید سیامک نعمتی است/ بمب ساعتی در فوتبال ایران!. علی فتح‌الله‌زاده حالا قصد دارد با همان سبک و فرمول سیامک نعمتی را آبی پوش کند. مدیرعامل باشگاه استقلال در مور...

فتح الله زاده کار ریکاردو ساپینتو رو یکسره کرد / ساپینتو از استقلال رفتنی شد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،فتح‌الله‌زاده به سبک هاشمی‌نسب دنبال خرید سیامک نعمتی است/ بمب ساعتی در فوتبال ایران!. علی فتح‌الله‌زاده حالا قصد دارد با همان سبک و فرمول سیامک نعمتی را آبی پوش کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد خرید جنجالی مهدی هاشمی‌نسب از پرسپولیس می‌گوید: «اولا که خود مهدی نمی‌خواست به استقلال بیاید و پرسپولیس ۷۰ میلیون به او می‌داد اما ما برای ۳ سال ۱۰۰ میلیون دادیم که البته گفتند استقلال برای یک سال چنین پولی داده که اصلا درست نبود. در آن مقطع، انصافا پرسپویسی ها هیچ توهینی به من نکردند ولی الان اگر یکی مثل هاشمی‌نسب را می‌آوردم مرا می‌کشتند! جو آن موقع خیلی خوب بود. باید از هواداران پرسپولیس هم یاد کنم. استقلالی ها هم که خیلی خوشحال بودند و این خوشحالی بعد از گلزنی هاشمی‌نسب به پرسپولیس ده چندان شد.»

اینک مدیر عامل باشگاه استقلال با وجود بسته بودن پنجره استقلال از ریکاردو ساپینتو لیست خواسته و به سرمربی وعده داده که تا پیش از پایان نقل و انتقالات پنجره استقلال را باز می‌کند. نکته جالب اینکه برخی از بازیکنان تیم‌های ایرانی که از لیست خارج شده اند به ریکاردو ساپینتو پیشنهاد شده اند که هنوز سرمربی تیم استقلال تصمیم نهایی درمورد آنها نگرفته و در حال سبک و سنگین کردن لیست خرید تیم است.

از جمله بازیکنانی که به ریکاردو ساپینتو پیشنهاد شده سیامک نعمتی هافبک تیم پرسپولیس است. سیامک نعمتی به تازگی به همراه حامد پاکدل از لیست تیم پرسپولیس کنار گذاشته شده است. او در پست دفاع و هافبک راست برای تیم پرسپولیس ارائه‌گر بازی‌های خوبی بوده اما با آمدن دانیال اسماعیلی فر و سعید صادقی کمتر فرصت بازی پیدا کرد و به همین خاطرتصمیم به جدایی از تیم پرسپولیس گرفته است.

باشگاه استقلال برای بخدمت گیری سیامک نعمتی باید به باشگاه پرسپولیس نامه بزند. البته صدور این نامه منوط به تصمیم نهایی ریکاردو ساپینتو  در این زمینه است و اینکه این بازیکن مایل به حضور در ترکیب آبی‌ها باشد. البته خود سیامک نعمتی فعلا دوست ندارد یاغی شود و تلویحا به واسطه استقلال پاسخ منفی داده است اما…

فراموش نباید کرد به قول علی فتح‌الله‌زاده خود مهدی هاشمی‌نسب نیز اول نمی‌خواست پرسپولیسی شود اما مدیرعامل استقلال توانست این بمب مهم و پرسروصدا را منفجر کند!

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار