۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳

پیش بینی هواشناسی از بارش پراکنده در برخی مناطق

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی طی سه روز آینده در ارتفاعات البرز رگبار پراکنده برف و در سواحل دریای خزر، جنوب فارس و بوشهر، ارتفاعات زاگرس واقع در کرمان،...

پیش بینی هواشناسی از بارش پراکنده در برخی مناطق

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی طی سه روز آینده در ارتفاعات البرز رگبار پراکنده برف و در سواحل دریای خزر، جنوب فارس و بوشهر، ارتفاعات زاگرس واقع در کرمان، یزد و غرب هرمزگان افزایش ابر بارش پراکنده رخ می‌دهد.

پنج شنبه در استان‌های مازندران، گلستان و همچنین در فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، غرب هرمزگان، جزایر واقع در شرق خلیج فارس و شرق کرمان بارش باران و برف پیش بینی می‌شود.

جمعه در برخی مناطق استان فارس، کرمان، هرمزگان، جنوب بوشهر، جزایر واقع در شرق خلیج فارس و تنگه هرمز، کرمان و یزد بارش پراکنده ادامه خواهد داشت. همچنین با گذر امواج تراز میانی جو در دامنه‌های زاگرس واقع در غرب و جنوب غرب ابرناکی و بارش باران و برف رخ می‌دهد.

در این مدت در شهر‌های پرجمعیت تهران، کرج، اصفهان و اراک افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود. قابل ذکر است طی روز‌های سه شنبه تا پنجشنبه شرق خلیج فارس و تنگه هرمز و مناطق دور از ساحل دریای عمان در بعضی ساعات مواج و متلاطم است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار