۰۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳

تصمیم جنجالی سیاوش یزدانی پس از اخراج از استقلال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، جلسه تمرینی استقلال با یک خبر شوکه‌کننده همراه بود: «سیاوش یزدانی از استقلال کنار گذاشته شد!» ماجرا از این قرار است که ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال، روز گذشته تصمیمش در خصوص یزدانی را نهایی کرد...

از باشگاه استقلال چخبر؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، جلسه تمرینی استقلال با یک خبر شوکه‌کننده همراه بود: «سیاوش یزدانی از استقلال کنار گذاشته شد!» ماجرا از این قرار است که ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال، روز گذشته تصمیمش در خصوص یزدانی را نهایی کرد و ترجیح داد دیگر این بازیکن را در اختیار نداشته باشد و این موضوع را به این بازیکن و مدیران باشگاه خبر داد.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که یزدانی، در ابتدای فصل قراردادش را با استقلال به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد تا این بازیکن تا پایان لیگ بیست و سوم بازیکن استقلال محسوب شود. حالا همین موضوع باعث شده تا این بازیکن از عدم حضور در تمرینات امتناع کند و امروز هم در محل تمرین استقلال حاضر شد اما از سوی ساپینتو اجازه شرکت کردن در تمرین را پیدا نکرد.

سیاوش یزدانی به واسطه قرارداد داشتن با استقلال اصلا قصد ترک این باشگاه را ندارد و نمی‌خواهد که در این مقطع با بازیکنی معاوضه شود یا از سوی باشگاه برای آینده او تصمیم‌گیری شود و موضعی که فعلا اتخاذ کرده این است که باشگاه باید با او برای جدایی مذاکره کند.

آنچه مشخص است ریکاردو ساپینتو به مرزی رسیده که دیگر به هیچ وجه حاضر به ادامه حضور این بازیکن در تیمش نیست و این موضوع احتمالا به منزله دوری قطعی یزدانی از ترکیب استقلال خواهد بود و باید دید این بازیکن در نهایت چه تصمیمی اتخاذ خواهد کرد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار