۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷

پیش بین وضعیت هوا ۷ آذر/ ادامه بارش ها در نوار شمالی کشور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ امروز در برخی نقاط شمال غرب غرب و استان‌های ساحلی دریای خزر بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد. این شرایط برای امروز دوشنبه و سه شنبه در استان‌های ساحلی ...

پیش بین وضعیت هوا ۷ آذر/ ادامه بارش ها در نوار شمالی کشور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ امروز در برخی نقاط شمال غرب غرب و استان‌های ساحلی دریای خزر بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

این شرایط برای امروز دوشنبه و سه شنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل ادامه خواهد داشت از اواخر وقت سه شنبه و طی روز چهارشنبه سامانه بارشی از سمت شمال غرب و غرب وارد کشور شده و در این مناطق برخی مناطق مرکزی کشور، دامنه‌ها و ارتفاعات البرز در استان‌های قزوین البرز و تهران سبب بارش باران گاهی رعدوبرق وزش باد و در مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش برف می‌شود.
همچنین روز چهارشنبه با تقویت جریانات شمالی بر روی دریای خزر بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد در گیلان و غرب مازندران نیز رخ خواهد داد. این شرایط پنجشنبه برای استان‌های ساحلی دریای خزر شمال شرق و همچنین ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز و شمال غرب پیش بینی می‌شود.
روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه در شمال غرب غرب و سواحل دریای خزر دما کاهش می‌یابد. لازم به ذکر است. با توجه به پایداری و سکون نسبی هوا از بعد از ظهر دوشنبه تا ظهر چهارشنبه در شهر‌های کرج، تهران، اراک و اصفهان افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود.
گفتنی است امروز خلیج فارس و همچنین تا پنجشنبه دریای خزر مواج است.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط