۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵

آمار امروز کرونا در کشور ۲۵ آبان/ ۲ فوتی و شناسایی ۷۴ بیمار جدید کرونا در کشور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، از دیروز تا امروز ۲۵ آبان ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۳۱ نفر از آنها بستری شدند. بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵...

ماندگاری کرونا در افراد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، از دیروز تا امروز ۲۵ آبان ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۳۱ نفر از آنها بستری شدند.

بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۵۹ هزار و ۱۲۹ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۴ هزار و ۶۱۵ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۳۳۴ هزار و ۳۶۴ نفر از بیماران بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. ۸۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۴ میلیون و ۴۸۳ هزار و ۸۹۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

همچنین در حال حاضر هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز نیست، هفت شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۸۰ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۶۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

همچنین تا کنون ۶۵ میلیون و ۱۳۳ هزار و ۱۱۷ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۴۰ هزار و ۸۷۳ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۳۶۲ هزار و ۱۰۸ نفر نیز دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را در کشور تزریق کرده‌اند. به این ترتیب مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۳۶ هزار و ۹۸ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته نیز ۴هزار و ۳۵ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

 

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار