۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴

اسم مشتری مهدی طارمی لو رفت!/ مقصد بعدی طارمی مشخص شد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از تابناک؛  میکل آرتتا فصل گذشته پیر امریک اوبامیانگ، الکساندر لاکازت و ادی انکتیا را در خط حمله آرسنال آزمایش کرد و اکنون گابریل ژسوس را در این خط می‌بیند. این بازیکن شروع فوق‌العاده‌ای داش...

مهدی طارمی پورتو | سنگ اندازی پورتو برای انتقال طارمی/ تیم پرتغالی ستاره ایرانی را از دست نمی دهد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از تابناک؛  میکل آرتتا فصل گذشته پیر امریک اوبامیانگ، الکساندر لاکازت و ادی انکتیا را در خط حمله آرسنال آزمایش کرد و اکنون گابریل ژسوس را در این خط می‌بیند. این بازیکن شروع فوق‌العاده‌ای داشت اما انکتیا فرصت چندانی برای بازی برای توپچی‌ها پیدا نمی‌کند و انتظار می‌رود بیشتر در مسابقات لیگ اروپا و جام حذفی انگلیس بازی کند.

آبولا گزارش داد که توپچی‌ها به جذب مهدی طارمی علاقه‌مند هستند و نمایندگان این مهاجم ایرانی تمایل دارند که این انتقال پس از جام جهانی ۲۰۲۲ و در پنجره زمستانی (ژانویه) انجام شود. پورتو فصل گذشته لوئیس دیاز را به لیورپول فروخت و امیدوار است که انتقال طارمی به آرسنال را هم به سرانجام برساند.

مهاجم تیم ملی ایران در ۱۱ دیدار از فصل ۲۳-۲۰۲۲ توانسته ۷ گل و ۶ پاس گل از خود ثبت کند. در نقل‌وانتقالات تابستانی از میلان و سپس چلسی به‌عنوان مقصد بعدی طارمی یاد شد.

 

 

اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط