۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴

حمله باورنکردنی مالک تلگرام به واتساپ!/ دوروف: از واتس‌آپ دوری کنید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر؛ پاول دروف مالک پیام رسان تلگرام می گوید واتساپ حفره های متعدد امنیتی دارد و پیم رسان امنی نیست. پاول دروف در کنال شخصی خود در تلگرام که ۶۵۰ هزار عضو دارد نوشته است:« هکرها می توانند به تمام اطلاعا...

قوانین جدید واتساپ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر؛ پاول دروف مالک پیام رسان تلگرام می گوید واتساپ حفره های متعدد امنیتی دارد و پیم رسان امنی نیست.

پاول دروف در کنال شخصی خود در تلگرام که ۶۵۰ هزار عضو دارد نوشته است:« هکرها می توانند به تمام اطلاعات گوشی کابران واتس اپ دسترسی داشته باشند.

این مشکل امنیتی هفته گذشته توسط خود واتس اپ فاش شد. تنها با یک ویدیو مخرب یا تماس تلفنی از طریق واتس اپ هکر ها به می توانستند به تمام اطلاعات شما دسترسی پیدا کنند.

حمله باورنکردنی مالک تلگرام به واتساپ!

 

احتمالا فکر کنید با بزورسانی واتس اپ این مشکل حل می شود.نه واقعا.

در سال ۲۰۱۸ دقیقا یک مشکل امنیتی مشابه فاش شد. سپس مشکل دیگری در سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰. حتی در سال ۲۰۱۷ و قبل از آن نیز این مشکلات وجود داشته است. لازم به ذکر است قبل از سال ۲۰۱۶ واتس اپ هیچ نوع رمز گذاری نداشته است.

هر سال، مشکلات امنیتی از واتس اپ فاش می شود. که این مشکلات در راستای دسترسی هکر ها به اطلاعات کاربران است. این بدان معناست که مشکل امنیتی همیشه وجود خواهد داشت. این نوع مشکلات به سختی قابل تشخیص هستند و از در های ورودی به برنامه ظاهر می شود. اگر بتوان هر کدام از این در های پشت سیستم را گشود، و از میان برد، در بعدی خواهیم داشت که میتوان آن را شناسایی کرد و قابل دسترس کرد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار