۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹

خبر خوش زاکانی برای پایتخت نشینان؟!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ علیرضا زاکانی شهردار تهران در آئین آغاز ساخت بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی درباره پادگان دوشان تپه اظهار کرد: گشایش در این پروژه بن بست‌های مرتبط با منطقه پیروزی و دماوند ر...

قیمت مسکن 3 اردیبهشت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ علیرضا زاکانی شهردار تهران در آئین آغاز ساخت بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی درباره پادگان دوشان تپه اظهار کرد: گشایش در این پروژه بن بست‌های مرتبط با منطقه پیروزی و دماوند را بازمیکند و اکنون این پروژه درحال ورود به کمیسیون ماده ۵است.

وی ادامه داد: قرارگاه جهادی مسکن و تلاش‌های سازمان نوسازی در خصوص ایجاد مسکن و الگو‌های جدید دنبال می‌شود که یکی از اجزای این بسته خدمتگزاری و مسئولیت پذیری است.

شهردار تهران افزود: بنا شد تا با کاهش زمان صدور پروانه خدمتی جدید را تعریف کنیم و هر ۶ ماه کاهش زمان ساخت برای سازنده ارزشمند است و برهمین اساس تلاش شد تا این مدت کاهش یابد.

وی بیان کرد: از سال ۹۰ تا سال ۱۴۰۰ شاهد سقوط در صدور پروانه بوده ایم؛ به دنبال این هستیم تا به همت مسئولان آرزوی خرید مسکن را به واقعیت قابل دست یافتنی تبدیل کنیم و قمیت مسکن را کاهش دهیم

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار