۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷

اولتیماتوم یحیی گل‌محمدی به این ستاره ؛ فقط در یک صورت جا هست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از روزنو؛ تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در حالی جریان دارد که عیسی آل کثیر بازیکن فصل گذشته این تیم نیز در تمرینات شرکت می‌کند. مهاجم مصدوم فوتبال ایران پس از عدم موافقت با درخواست کادر فنی بر...

از عیسی اصرار، از یحیی انکار! /جدال شاگرد و مربی برای ماندن و رفتن! / مهندسی معکوس در بازار داغ نقل و انتقالات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از روزنو؛ تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در حالی جریان دارد که عیسی آل کثیر بازیکن فصل گذشته این تیم نیز در تمرینات شرکت می‌کند.

مهاجم مصدوم فوتبال ایران پس از عدم موافقت با درخواست کادر فنی برای انجام به موقع عمل جراحی از لیست این تیم در فصل جاری کنار گذاشته شد تا بالاخره با تأخیری پنج ماهه اقدام به این کار کند.

آل کثیر پس از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت خود مجوز تمرین در چمن را پیدا کرد تا از یحیی گل محمدی درخواست کند همراه با این تیم تمرینات خود را پشت سر بگذارد. سرمربی پرسپولیس نیز برای ارتقای روحیه مهاجم فصل گذشته خود با آن موافقت کرد اما برای اضافه کردن او به لیست بازیکنان این تیم شروطی را گذاشته است.

پرسپولیس برای استفاده دوباره از آل‌کثیر مشکلی ندارد و با توجه به جای خالی که در لیست بزرگسالان خود دارد می‌تواند او را در نیم فصل دوم به اختیار بگیرد.

گل‌محمدی برای اینکه بار دیگر به آل کثیر فرصت پوشیدن پیراهن پرسپولیس را بدهد آمادگی کامل او برای بازی کردن در فشردگی رقابت‌های باشگاهی و همچنین برگزاری تمام تمرینات بدنسازی زیر نظر مستقیم کادر فنی را جزو مهم‌ترین خواسته‌های خود دانسته و تنها در صورت رعایت اصول حرفه‌ای از سوی این بازیکن قید جذب مهاجم خارجی دیگر را خواهد زد و آل کثیر را به تیم اضافه خواهد کرد. ‌

 

اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار