۰۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹

ویژگی جدید واتساپ برای چت‌های گروهی

واتس اپ ویژگی‌های جدیدی را برای تعاملی‌تر کردن چت به این پیام‌رسان افزود؛ این ویژگی‌های جدید به زودی در دسترس خواهند بود.

قوانین جدید واتساپ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، موارد جدید شامل کاربران اندروید، IOS و نسخه دسکتاپ است که به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

برای کاربران  IOS و اندروید، برنامه پیام‌رسانی فوری در حال توسعه یک گزینه جستجوی جدید در صفحه اطلاعات تماس است.

واتس اپ همچنین ویژگی واکنش را برای کاربران دسکتاپ اضافه می‌کند که مخصوصا برای چت‌های گروهی طراحی شده است، مشاهده اینکه چه کسی به پیام‌های دریافتی و خروجی در یک گروه واکنش نشان داده است، امکان پذیر خواهد بود.

واتس اپ میانبر جستجو را به صفحه اطلاعات تماس بازطراحی شده اضافه می‌کند. برخی از کاربران همچنین می‌توانند همین میانبر را در اطلاعات گروه نیز مشاهده کنند.

متاسفانه، به نظر می‌رسد میانبر جستجو چندان خوب کار نمی‌کند حتی اگر این ویژگی به درستی در حساب واتس اپ شما ارائه شده باشد، ممکن است در شرایط خاصی ظاهر نشود. از آنجایی که این نسخه بتاست، ممکن است چنین اتفاقاتی بیفتد.

همچنین واتس ‌اپ رابطی ایجاد کرده است که واکنش‌های مشترک را گروه‌بندی می‌کند بنابراین می‌توانید فهرست همه افرادی را که با استفاده از همان واکنش به یک پیام عکس‌العمل نشان داده‌اند، مشاهده کنید.

البته قبلا اعلام شده بود که نسخه آزمایشی واتس اپ برای IOS و بتا برای اندروید در حال توسعه است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار