۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹

کلید خوردن طرح تحقیق و تفحص از عملکرد ستاد ملی کرونا در مجلس

علی اصغرباقرزاده نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، از کلید خوردن طرح تحقیق و تفحص از عملکرد ستاد ملی کرونا در مجلس خبر داد. وی در گفت‌وگویی تاکید داشت که درک صحیحی در مورد دوگانه سلامت و اقتصاد در میان برخی اعضای ستاد ملی مبارزه با ک...

کلید خوردن طرح تحقیق و تفحص از عملکرد ستاد ملی کرونا در مجلس

علی اصغرباقرزاده نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، از کلید خوردن طرح تحقیق و تفحص از عملکرد ستاد ملی کرونا در مجلس خبر داد.

وی در گفت‌وگویی تاکید داشت که درک صحیحی در مورد دوگانه سلامت و اقتصاد در میان برخی اعضای ستاد ملی مبارزه با کرونا به ویژه شخص رئیس جمهور، وجود ندارد و به جای بهره‌گیری از نظرات تخصصی وزارت بهداشت، اقدام به لج بازی می‌کنند.

این سخنان نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس دقیقا سوال بسیاری از مردم و کارشناسان است که چرا، علی رغم تلاش دستگاه‌های مختلف و پای کار آمدن نیروهای مسلح و حمایت‌های رهبر معظم انقلاب هنوز تصمیماتی که توسط خود ستاد نیز اتخاذ می‌شود به درستی اجرایی نمی‌شود.

همچنین نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در همین مصاحبه اخیر گفت: آمارها عمدتاً ناشی از سفرهای نوروزی است و هر چقدر جلوتر برویم تأثیر سفرهای نوروزی بر این آمار بدتر خواهد شد.

در همین شرایط هم رئیس و برخی اعضای ستاد ملی مبارزه با کرونا به لجبازی ادامه می‌دهند که حتی از جهت اقتصادی هم قابل توجیه نیست، این سخنان که بخشی از اظهارات باقرزاده بود در ادامه دارای نکته قابل توجهی است. این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان داشت که با خودکامگی‌ در ستاد کرونا، علاوه بر بازی با جان مردم، اقتصاد کشور نیز به دلیل تعطیلی‌ها و قرنطینه‌های ضروری بعد از این، ضربه بیشتری می‌خورد.

وی همچنین تاکید کرد: مجلس با استفاده از اهرم‌های نظارتی با این وضعیت مقابله خواهد کرد. تعدادی از نمایندگان نیز در حال آماده‌سازی طرح تحقیق و تفحص از عملکرد ستاد ملی کرونا هستند که در مراحل ابتدایی قرار دارد.

افکار

مطالب مرتبط

آخرین اخبار