۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲

۸ بازیکن پرسپولیس در آستانه محرومیت/ ستاره سرخپوشان دربی را از دست می‌دهد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر و به نقل از خبر ورزشی،تیم پرسپولیس در موفق شد مس رفسنجان را شکست دهد که مهدی عبدی، میلاد سرلک و سروش رفیعی در این بازی کارت زرد گرفتند. در مجموع این فصل بازیکنان پرسپولیس ۳۷ کارت زرد گرفتند و سه با...

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل النصر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر و به نقل از خبر ورزشی،تیم پرسپولیس در موفق شد مس رفسنجان را شکست دهد که مهدی عبدی، میلاد سرلک و سروش رفیعی در این بازی کارت زرد گرفتند. در مجموع این فصل بازیکنان پرسپولیس ۳۷ کارت زرد گرفتند و سه بازیکن این تیم علیرضا بیرانوند، لئاندرو پریرا و مهدی ترابی هم با کارت قرمز جریمه شدند.

حالا سرخپوشان در شرایطی به استقبال دیدار با ملوان و مس کرمان خواهند رفت که ۷ بازیکن این تیم سه کارته هستند و سروش رفیعی نیز ۶ اخطار گرفته تا او نیز در آستانه محرومیت قرار بگیرد. سروش به عبارتی پرکارت‌ترین و خشن‌ترین بازیکن پرسپولیس است که اگر یک کارت زرد دیگر بگیرد، دوباره محروم خواهد شد.

گئورگی گولسیانی، علی نعمتی و وحدت حنانوف، سه مدافع در آستانه محرومیت پرسپولیس به شمار می‌روند. مهدی ترابی، وحید امیری و میلاد سرلک نیز عناصر میانی پرسپولیس هستند که با کارت زرد بعدی محروم خواهند شد. اما شاید مهره بی‌جانشین قرمزها علیرضا بیرانوند باشد که سه‌کارته است و غیبتش در هر بازی، این تیم را در معرض آسیب جدی قرار خواهد داد.

حالا باید دید در بازی ملوان و مس کرمان کدام بازیکنان کارت زرد خواهند گرفت. محرومیت در این دو بازی از آن جهت اهمیت دارد که پرسپولیس بعد از این دو بازی به مصاف استقلال خواهد رفت و غیبت هر کدام از این بازیکنان، دست یحیی را برای شهرآورد حساس بسته‌تر از همیشه خواهد کرد.

محمد عمری، سینا اسدبیگی و کمال کامیابی‌نیا نیز بازیکنان دو کارته قرمزها به حساب می‌آیند که اگر در هر دو بازی کارت بگیرند، محروم می‌شوند.

سعید صادقی، مرتضی پورعلی‌گنجی، امید عالیشاه و مهدی عبدی هم یک کارت زرد در این فصل گرفته‌اند.

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار