۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰

۷ مهاجم خارجی به پرسپولیس معرفی شدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، در حالی که در روز‌های اخیر اخبار زیادی در خصوص پیوستن یک مهاجم خارجی به تیم فوتبال پرسپولیس به گوش می‌رسد اکنون رسانه‌های خارجی نیز به این موضوع ورود کرده‌اند. از همین رو سایت «talkfootball۳۶۵» مد...

۷ مهاجم خارجی به پرسپولیس معرفی شدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، در حالی که در روز‌های اخیر اخبار زیادی در خصوص پیوستن یک مهاجم خارجی به تیم فوتبال پرسپولیس به گوش می‌رسد اکنون رسانه‌های خارجی نیز به این موضوع ورود کرده‌اند.

از همین رو سایت «talkfootball۳۶۵» مدعی شده که ۷ بازیکن خارجی به تیم پرسپولیس معرفی شده‌اند و در ادامه گزارشش اسامی این ۷ بازیکن را نیز آورده است.

۱. آلِف مانگا از برزیل

این مهاجم که در لیگ B برزیل بازی می‌کند تا کنون موفق به زدن ۸ گل برای تیمش شده است.

۲. ابراهیم بایِش از عراق

وینگر ۲۱ ساله باشگاه نیروی هوایی عراق که در فصل جاری ۵ بار برای تیمش بازی کرده و همچنین سابقه ۱۳ بار پوشیدن پیراهن تیم ملی عراق و ۳ گل ملی را در کارنامه دارد.

۳. لارس وِلویک از آفریقای جنوبی

مهاجم ۱۹۰ سانتی‌متری و هلندی‌الاصل تیم سوان‌سامسونگ کره‌جنوبی که در فصل جاری لیگ کره موفق شده در ۳۲ بازی آمار درخشان ۱۵ گل و ۵ پاس گل را ثبت کرده است. وی همچنین ۷ بار برای تیم ملی آفریقای جنوبی به میدان رفته است.

۴. مارسل هرناندز از کوبا

مهاجم ۳۲ ساله و ۱۹۲ سانتی‌متری اهل کوبا که در فصل جاری برای تیم آلاخوئه‌لنسه بازی می‌کند و در ۲۰ بازی در تمامی رقابت‌ها برای این تیم ۸ گل و ۵ پاس گل نیز ارسال کرده است.

۵. جورج کِلی از ایرلند

مهاجم ۲۴ ساله و ایرلندی که سابقه بازی در تیم داندالک ایرلند را هم دارد و در حال حاضر در عضویت تیم بوهِمیان ایرلند است در ۳۶ بازی موفق به زدن ۲۴ گل شده و ۶ بار نیز پاس گل داده است.

۶. توماس لین اولسن از نروژ

مهاجم بلند قامت و ۱۸۷ سانتی متری تیم لیلِستورم نروژ که سابقه بازی در رده‌های سنی نروژ را در کارنامه دارد یکی از برترین مهاجمان لیگ نروژ هم به شمار می‌رود چرا که در ۲۶ بازی ۲۳ گل برای تیمش زده و ۳ بار هم موفق به ارسال پاس گل شده است.

۷. کیم شین ووک از کره جنوبی

مهاجم باتجربه تیم ملی کره جنوبی که سابقه بازی برای تیم‌های اولسان هیوندای و چونبوک را در کارنامه دارد و در فصل جاری در عضویت تیم شانگهای‌شنهوا چین است. وی در این فصل در ۸ بازی ۲ گل به ثمر رسانده و در رده ملی نیز در ۵۶ بازی ۱۶ گل وارد دروازه حریفان کرده است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط