۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰

۴ کشته و ۲۷ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای امروز در محور بهبهان – اهواز+ فیلم و تصاویر

مدیر روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ خوزستان گفت: برخورد حدود ۲۰ تا ۳۰ دستگاه خودروی سواری در محور بهبهان ـ رامهرمز ۴ کشته بر جای گذاشت.

۴ کشته و ۲۷ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای امروز در محور بهبهان – اهواز+ فیلم و تصاویر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، عارف شرهانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: این حادثه روبه‌روی روستای دو دانگه رخ داد، که چهار خودرو آتش گرفتند و تا این لحظه ۴ نفر فوتی اعلام شده است.

وی با بیان اینکه نیرو‌های اورژانس بهبهان در محل حاضر هستند و اقدامات امدادی لازم را انجام می‌دهند، افزود: روز شنبه نیز برخورد ۲۸ دستگاه خودروی سواری در جاده اهواز ـ رامهرمز به دلیل کاهش دید ناشی از مه گرفتگی یک مصدوم بر جا گذاشت.

‌جزئیات تصادف زنجیره‌ای در محور بهبهان _ اهواز

سرهنگ دولتشاهی رئیس پلیس راه خوزستان در این باره اظهار داشت: تصادف در ۲ لاین رخ داده است. در یک لاین ۹ خودرو با هم برخورد و در لاین مقابل در فاصله حدود ۲۰۰ متری، حدود ۵۰ خودرو تصادف کرده و ۳ خودرو آتش گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه سه سرنشین یک خودروسواری و یکی از سرنشینان خودرو دیگر جان باخته‌اند، افزود: بر اساس بررسی‌های اولیه، رعایت نکردن سرعت مطمئنه در وضعیت مه آلود، عامل وقوع حادثه امروز بوده است، اما علت دقیق، بعد از بررسی‌های کامل اعلام می‌شود.

 

۴ کشته و ۲۷ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای امروز در محور بهبهان - اهواز+ فیلم و تصاویر ۴ کشته و ۲۷ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای امروز در محور بهبهان - اهواز+ فیلم و تصاویر ۴ کشته و ۲۷ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای امروز در محور بهبهان - اهواز+ فیلم و تصاویر

 

 

علی پهلوان بیان داشت: هم اکنون امدادگران هلال احمر در کنار سایر دستگاه‌های امدادرسان در حال ارائه خدمات پیش بیمارستانی و امدادی هستند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط