۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲

۲ ستاره جدید لیست قلعه ‌نویی، اولین هم ‌اتاقی ‌های تیم ملی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،فهرست ۳۰ نفره تیم ملی ایران سورپرایزهایی هم در کنار دعوت از بازیکنان قدیمی دارد و امیر قلعه‌نویی تصمیم گرفته تا جوانان با کیفیت برخی تیم‌ها مثل سپاهان و گل‌گهر سیرجان را هم به اردوی آبان ماه دعوت ...

تیم ملی ایران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،فهرست ۳۰ نفره تیم ملی ایران سورپرایزهایی هم در کنار دعوت از بازیکنان قدیمی دارد و امیر قلعه‌نویی تصمیم گرفته تا جوانان با کیفیت برخی تیم‌ها مثل سپاهان و گل‌گهر سیرجان را هم به اردوی آبان ماه دعوت کند و شرایط آنها را از نزدیک در تمرینات زیر نظر بگیرد که محمدجواد حسین‌نژاد و سعید سحرخیزان ازجمله این نفرات هستند.

محمدجواد حسین‌نژاد که یکی از پدیده‌های این فصل لیگ برتر به شمار می‌رود و توانسته در هفت مسابقه لیگ سه پاس گل بدهد و نمایش درخشانی داشته باشد و در لیگ قهرمانان آسیا نیز دو گل و یک پاس گل در سه بازی ثبت کند، حالا دوباره نامش را در فهرست نفرات دعوت شده از سوی امیر قلعه‌نویی می‌بیند که در بدو ورود به اردو با یک جوان دیگر برخورد کرد.

سعید سحیرخیزان، دیگر جوان و پدیده لیگ برتر که در فصل جاری سه گل برای گل‌گهر سیرجان به ثمر رسانده و در دیدارهای اخیرشان نمایش درخشانی داشته هم نامش را در لیست ۳۰ نفره تیم ملی می‌بیند.

این دو ستاره نوظهور و جوانان حاضر در اردوی تیم ملی، صبح امروز در برخورد با یکدیگر در هتل المپیک برخورد صمیمانه‌ای داشتند و یکدیگر را در آغوش گرفتند و با توجه به ارتباط نزدیک و سن و سال‌شان احتمالا هم‌اتاق هم باشند.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط