۰۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴

۱۱ کشته در تصادف سیستان و بلوچستان

۱۱ نفر در تصادف دو پژو ۴۰۵ در سیستان و بلوچستان، جان باختند. رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: متاسفانه در اولین روز از بهار، بر اثر برخورد دو دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در محور خاش به زاهدان ۱۱ نفر فوت و یک نفر مصدوم ...

۱۱ کشته در تصادف سیستان و بلوچستان

۱۱ نفر در تصادف دو پژو ۴۰۵ در سیستان و بلوچستان، جان باختند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: متاسفانه در اولین روز از بهار، بر اثر برخورد دو دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در محور خاش به زاهدان ۱۱ نفر فوت و یک نفر مصدوم شد.

دکتر فریبرز راشدی شامگاه سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این حادثه در ساعت ۲۰:۱۵ دقیقه امروز در محور خاش به زاهدان رخ داد.

وی بیان کرد: پس از تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند که متاسفانه ۱۱ نفر در حین تصادف در دم جان باختند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: یک مصدوم این حادثه توسط یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام خمینی(ره) خاش منتقل شد.

وی بیان کرد: سرعت و سبقت غیر مجاز از عوامل اصلی تصادفات است، از هم استانی های عزیز و مسافران گرامی تقاضا داریم در هنگام رانندگی از گوشی تلفن همراه خود استفاده نکنند و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

۳ کشته در واژگونی اتوبوس

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: دقایقی قبل بر اثر واژگونی اتوبوس در کیلومتر ۲۵ محور ایرانشهر نیکشهر ٣ نفر کشته و ٣٣ نفر مجروح شدند.

ایرندگانی افزود: ١٠ دستگاه آمبولانس با یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام و مجروحان را به بیمارستان خاتم الانبیا ایرانشهر منتقل کردند.

سرهنگ کول زاده فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: این حادثه بر اثر لغزندگی جاده ناشی از بارندگی در کیلومتر ۲۵ محور ایرانشهر نیکشهر رخ داده است.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار