۲۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

یک پرسپولیسی به دنبال انتقام از کاشیما آنتلرز پس از ۶ سال

مهاجم ایرانی آویسپا فوکوکا یکی از ۱۱ نفر اصلی تیمش مقابل کاشیما آنتلرز است.

پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،شهاب زاهدی که پس از نیم‌فصل حضور در پرسپولیس که توانست ۶ گل در لیگ برتر و یک گل در لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رساند و در نقل و انتقالات زمستانی تصمیم گرفت راهی ژاپن شود، در دو دیدار گذشته در جِی لیگ نمایش خوبی داشته و امیدوار است امروز هم عملکرد درخشانی برابر کاشیما آنتلرز ارائه کند.

تیم فوتبال آویسپا فوکوکا که شهاب زاهدی را به خدمت گرفته و در دیدار اخیرش برای نخستین بار در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت ۱۳:۳۰ امروز (به وقت ایران) در چارچوب دیدارهای هفته ششم جِی لیگ ژاپن در استادیوم بست دِنکی به مصاف تیم رده چهارمی کاشیما آنتلرز خواهد رفت.

شهاب زاهدی نخستین بازی خود برای آویسپا فوکوکا را به‌عنوان بازیکن تعویضی در هفته چهارم جِی لیگ مقابل اف. سی. توکیو انجام داد که توانست یک پاس گل بدهد و در دیدار اخیرشان برابر اوراواردز هم یک گل دیدنی به ثمر رساند، امروز برای دومین مسابقه پیاپی در ترکیب اولیه تیمش در جدال با کاشیما آنتلرز دیده می‌شود.

زاهدی در حالی مقابل کاشیما قرار می‌گیرد که حریف امروز او و تیمش، در فینال سال ۲۰۱۸ لیگ قهرمانان برابر پرسپولیس به برتری رسید و قهرمانی را از شاگردان برانکو گرفت.

تیم فوتبال آویسپا فوکوکا در پنج هفته گذشته جِی لیگ ژاپن یک پیروزی، دو مساوی و دو شکست داشته و با ۵ امتیاز در جایگاه شانزدهم جدول این رقابت‌ها قرار گرفته است.

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط