۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸

یک دادستان برادرش را بازداشت کرد

ملک‌حسینی دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد کرونا با اشاره به وضعیت استان در خصوص شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: باید از اصحاب رسانه در این زمینه قدردانی کرد چراکه آن‌ها نیز به مانند بقیه پای کار بودند. دادستان مرکز استان ک...

یک دادستان برادرش را بازداشت کرد

ملک‌حسینی دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد کرونا با اشاره به وضعیت استان در خصوص شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: باید از اصحاب رسانه در این زمینه قدردانی کرد چراکه آن‌ها نیز به مانند بقیه پای کار بودند.

دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در عید نوروز همه مسئولان استانی پای کار بودند و بسیار جلوتر از پروتکل‌های ملی اقدام کرده‌ایم.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه هم در برگزاری جلسات کرونا و هم در برخورد با متخلفین و پلمب کردن باغات و اماکن تفریحی بیش از سایر نقاط کشور اقدام کرده‌ایم یادآور شد: برخوردهای قضایی انجام گرفته در استان ما به نسبت سایر استان‌های کشور نیز بیشتر بوده در کجای کشور پدر و مادر عروس و داماد و همچنین خواننده‌ها بازداشت شدند، حتی یکی از دادستان‌های ما برادر خود را نیز بازداشت کرده است.

وی با بیان اینکه بعضی‌ها در خصوص جلوگیری از عبور و مرور در استان و در ورودی‌ها انتقاداتی داشتند یادآور شد: امکان بستن ۱۰۰ درصدی وجود ندارد و ممکن است در این بین عده ای نیز از ورودی‌ها عبور کند.

وی در ادامه با بیان اینکه در ایام تعطیلات مسؤولان استان ما همگی پای کار بودند گفت: حتی مدیران کلی بودند که به صورت شبانه روزی در مرغداری‌ها حضور داشتند تا کالاهای مورد نیاز مردم به دست آن‌ها برسد.

دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به سیاست دورکاری و خدمت ۵۰ درصد به یک سوم این نیروها در ادارات را ناکارآمد توصیف کرد و افزود: همان ارباب رجوعی که قبلاً مراجعه می‌کردند در این مواقع نیز رجوع خواهند کرد و این موجب می‌شود که کارکنان بیشتر دچار ویروس کرونا شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در شرایط فعلی هر اجتماع و دورهمی تهدید علیه سلامت مردم است گفت: این جرم مشهود است و نیاز به تماس با ما نیست ضابطین قضایی می‌تواند برخورد کند اگر کسی عروسی را برای خود مجاز دانست آن فرد قابل احترام نیست و جرم مشهود است و ضابطین قضایی می‌توانند برخورد قاطع لازم را انجام دهند احترام مردم تا جایی است که احترام به یکدیگر را نگاه داشته و به سلامت یکدیگر آسیب نرسانند.

افکار

مطالب مرتبط

آخرین اخبار