۰۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹

یک خبر تازه از مدیرکل صندوق بازنشستگی درباره حقوق بازنشستگان | بازنشستگان حتما بخوانند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، در جلسه مدیرکل صندوق بازنشستگی استان تهران با مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی ایران، موضوعات مربوط برقراری حقوق بازنشستگان، فوق العاده مدیریت مسئولین پایگاه های سلامت و دوره دستیاری اعضا هیا...

خبر خوشحال کننده نعمت الله ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری برای بازنشستگان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، در جلسه مدیرکل صندوق بازنشستگی استان تهران با مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی ایران، موضوعات مربوط برقراری حقوق بازنشستگان، فوق العاده مدیریت مسئولین پایگاه های سلامت و دوره دستیاری اعضا هیات علمی این دانشگاه بررسی شد.

«مرتضی قدرتی پور» مدیرکل صندوق بازنشستگی استان تهران در نشستی با «حیدر رستم پور» مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی ایران به سوالات و مسائل پیرامون موضوعات مربوط به برقراری حقوق بازنشستگان، نحوه اعمال فوق العاده مدیریت مسئولین پایگاه های سلامت و دوره دستیاری اعضا هیات علمی این دانشگاه پاسخ داد.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد وحدت رویه در انجام فرایندهای بازنشستگی و جلوگیری از طولانی شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده های بازنشستگان، تصریح کرد: در شرایط امروزی که تاخیر در برقراری حقوق مستقیم بر روند روزمره زندگی اشخاص تاثیرگذار است، مهم ترین وظیفه ما به عنوان صندوق بازنشستگی و دستگاههای اجرایی این است که با انجام مطالعه و بررسی های دقیق، فرایندهای غیرضروری را احصاء و سریعا نسبت به رفع آنها اقدام کنیم.

قدرتی پور تاکید کرد: هدف مشترک همه ما برقراری حقوق بازنشستگی در کمترین زمان ممکن بوده و انجام این بررسی ها و دقت ها نیز برای دستیابی به این هدف است.

در ادامه «حیدر رستم پور» مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی ایران ضمن اعلام آمادگی برای انجام پژوهش و مطالعات مشترک با صندوق بازنشستگی کشوری بر لزوم برگزاری دوره های آموزشی کارگاهی به منظور بروزرسانی اطلاعات کارکنان شاغل در حوزه بازنشستگی دانشگاه تاکید کرد.

گفتنی است، در این نشست حل مشکلات تعدادی از پرونده های جاری دانشگاه مورد بحث، بررسی و تصمیم گیری نهایی قرار گرفت.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط