۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹

یکی از مزیت‌های جالب جانشینی جواد نکونام؛ ملاقات دوباره علیرضا منصوریان با استقلالی‌ها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی،یکی از مزیت‌های جالب جانشینی جواد نکونام؛ ملاقات دوباره علیرضا منصوریان با استقلالی‌ها. مدیران باشگاه فولاد خوزستان صبح امروز سرمربی جدید خود را برای ادامه رقابت های فصل جاری ان...

جوادخان اکی داد | آخرین خبر ها از حضور جواد نکونام در استقلال / مذاکرات استقلال و جواد نکونام همچنان ادامه دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی،یکی از مزیت‌های جالب جانشینی جواد نکونام؛ ملاقات دوباره علیرضا منصوریان با استقلالی‌ها. مدیران باشگاه فولاد خوزستان صبح امروز سرمربی جدید خود را برای ادامه رقابت های فصل جاری انتخاب کردند و علیرضا منصوریان باید روی نیمکت این تیم اهوازی بنشیند.

این اتفاق زمینه را برای ملاقات زمستانی با استقلالی‌ها در اهواز را فراهم خواهد کرد، چراکه آبی پوشان پس از بازی نیمه اسفند مقابل گل گهر سیرجان باید راهی اهواز شود و به مصاف فولاد برود؛ دیداری که در روز ۲۱ اسفند ماه برگزار خواهد شد و قطعا تقابل منصوریان با استقلالی‌ها از نکات جالب توجه این دیدار است.

پس از کناره‌گیری جواد نکونام از هدایت فولاد خوزستان مدیران این باشگاه حمیدرضا رجبی را به عنوان سرمربی انتخاب کردند اما او نیز استعفا داد تا در نهایت بعد از چند گزینه علیرضا منصوریان هدایت این تیم را بر عهده بگیرد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط