۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹

یورگن لوکادیا پشیمان شد / اولین واکنش یورگن لوکادیا بعد از جدایی از پرسپولیس + سند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزش ۳، یورگن لوکادیا پشیمان شد / اولین واکنش یورگن لوکادیا بعد از جدایی از پرسپولیس + سند.  یورگن لوکادیا که در مدت کوتاه حضورش در پرسپولیس توانسته  بود بار بزرگ خط حمله این تیم را به دو...

یورگن لوکادیا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزش ۳، یورگن لوکادیا پشیمان شد / اولین واکنش یورگن لوکادیا بعد از جدایی از پرسپولیس + سند.  یورگن لوکادیا که در مدت کوتاه حضورش در پرسپولیس توانسته  بود بار بزرگ خط حمله این تیم را به دوش بکشد و انتظارات را برآورده کند، در فاصله ۴۸ ساعت مانده به دربی در تصمیمی جنجالی از جمع سرخپوشان جدا شد و با حضور در فرودگاه ایران را ترک کرد.

این در حالی بود که چندی بعد این بازیکن نامه فسخ قرارداد خود را به باشگاه ارسال کرد تا شوک بعدی را نیز به این تیم که امیدوار به حل مشکل شخصی و بازگشت دوباره بود، بدهد.

یورگن لوکادیا که بعد از جدایی از این تیم و طی روزهای اخیر در سکوت کامل کار را دنبال می‌کرد، اکنون در آستانه سال نوی میلادی با انتشار پستی، بخشی از آن را به موضوع جدایی خود اختصاص داده است.

در پستی که یورگن لوکادیا منتشر کرده اینطور آمده است:

همانطور که برای سال جدید خداحافظی می‌کنیم خوشامد می‌گوییم، می‌خواهم یک لحظه وقت‌تان را بگیرم تا در مورد همه آنچه در ۱۲ ماه اخیر رخ داده، صحبت کنم. این سال، سالی پر از چالش و اتفاقات غیرمنتظره بود و همچنین سالی پر از رشد، یادگیری و اقدام متقابل.
من برای چیزهایی که یاد گرفتم، شکرگزارم، لحظاتی که لذت بردم و خندیدم و برای فرصت‌هایی که در اختیارم قرار گرفت.

من اینجا نیستم که لایک جمع کنم، اینجا نیستم که باعث رضایت همه بشوم. اگر به دنبال توجه یا تایید بقیه بودم… آنوقت با همه رسانه‌ها صحبت می‌کردم. من ترجیح دادم اینکار را نکنم. آدم‌هایی که به من نزدیک هستند می‌دانند چه اتفاقاتی رخ داد. من اینجا نیستم که از کسی عذرخواهی کنم.

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط