۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳

یورگن لوکادیا در پرورنده جنجالی پرسپولیس / محرورمیت ۶ ماهه یورگن لوکادیا قطعی شد! / جدایی ستاره استقلالی ها پس از یورگن لوکادیا قطعی شد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر آنلاین و فرهیختگان، یورگن لوکادیا در پرورنده جنجالی پرسولیس / محرورمیت ۶ ماهه یورگن لوکادیا قطعی شد! / جدایی ستاره استقلالی ها پس از یورگن لوکادیا قطعی شد؟ توضیحات یک وکیل در خصوص سرن...

مشکلات استقلال و پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر آنلاین و فرهیختگان، یورگن لوکادیا در پرورنده جنجالی پرسولیس / محرورمیت ۶ ماهه یورگن لوکادیا قطعی شد! / جدایی ستاره استقلالی ها پس از یورگن لوکادیا قطعی شد؟

توضیحات یک وکیل در خصوص سرنوشت جدایی ستاره سرخ‌ها

جدایی یورگن لوکادیا این روزها به یکی یاز بحث های داغ فوتبال ایران تبدیل شده است.  امیرساعد وکیل، حقوقدان ورزشی در مورد فسخ قرارداد لوکادیا آن به صورت یک طرفه و میزان شانسی که پرسپولیس در پیروزی در پرونده او دارد گفت: «پرسپولیس شانس بالایی برای محکوم کردن لوکادیا دارد و هیچ مبلغی هم پرداخت نخواهد کرد.»

او در ادامه گفت: «به احتمال زیاد این محکومیتی که لوکادیا در کمیته انضباطی باشگاه برایش در نظر گرفته خواهد شد فیفا این بازیکن را ۶ ماه محروم خواهد کرد.»

بعد از لوکادیا خبر جدایی یک بازیکن استقلالی ها را نگران کرد/ ۲ ستاره خارجی آبی ها از ایران می روند؟

انتشار خبر درخواست قطع همکاری سپاهان با فرناندز گمانه‌زنی‌ها را به سمت آن برد که سرنوشت یورگن لوکادیا در فوتبال ایران درخصوص سایر بازیکنان و مربیان خارجی تیم‌های لیگ برتری نیز تکرار شده است.

تیم فوتبال استقلال درحالی عصر فردا برای برگزاری دیدار هفته سیزدهم خود رودرروی صنعت نفت آبادان قرار می‌گیرد که به‌جز چند بازیکن مصدومی که روی دست ساپینتو مانده‌اند، سایر بازیکنان این تیم از جمله بازیکنان خارجی، سرحال و قبراق در اختیار سرمربی و کادرفنی این تیم قرار دارند.

نکته قابل توجه اینکه بعد از جدایی ناگهانی یورگن لوکادیا از جمع پرسپولیسی‌ها ابتدا شایعاتی درخصوص جدایی شیخ دیاباته دیگر مهاجم خارجی این تیم منتشر شد اما به‌محض اینکه شیخ در پیامی تصویری از حضور در ایران ابراز رضایت کرد، شایعه‌سازانی که این اخبار را رسانه‌ای کرده بودند به این امر بسنده نکرده و شب قبل از دربی از خداحافظی و جدایی ناگهانی بازیکنان خارجی استقلال از جمله یامگا خبر دادند. در این بین انتشار خبر درخواست قطع همکاری سپاهان با فرناندز گمانه‌زنی‌ها را به سمت آن برد که سرنوشت لوکادیا در فوتبال ایران درخصوص سایر بازیکنان و مربیان خارجی تیم‌های لیگ برتری نیز تکرار شده است.

این درحالی است که از استقلال خبر می‌رسد تمامی خارجی‌های این باشگاه از جمله ۳ بازیکن خارجی، به همراه ساپینتو و کادر خارجی او فعلا در صلح و صفا به سر می‌برند و آنها هیچ درخواستی را برای خروج از کشور و قطع همکاری با استقلال نداده‌اند. البته برخی اخبار از تهدید سیلوا مدافع برزیلی این باشگاه به علت عدم دریافت مطالباتش خبر داده بودند که به نظر می‌رسد با پرداختی جدید به این بازیکن مشکل او نیز برطرف شده باشد

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط