۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶

«یحیی گل محمدی» پرسپولیس را به این فرد می سپارد؟/ یک نام جدید در لیست جایگزین یحیی گل محمدی

یکی از داغ ترین خبرهای ورزشی این روزها پاسخ به این سوال است! جایگزین یحیی گل محمدی چه کسی خواهد بود؟

یحیی گل محمدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، جایگزین یحیی گل محمدی چه کسی خواهد بود؟ تارتار جایگزین یحیی گل محمدی می شود؟ نیمکت نشینی بجای یحیی گل محمدی در پرسپولیس! معمای جایگزینییحیی گل محمدی حل خواهد شد؟ پاسخ همه این ها تام یک فرد است که سکاندار تیم پرسپولیس خواهد شد.

از برانکو ایوانکوویچ تا کالدرون، مجتبی حسینی، حسین عبدی، مهدی تارتار و … نام‌هایی هستند که عنوان می‌شود تا هدایت پرسپولیس را در اختیار بگیرند.

تارتار که تحت هدایت باشگاه ملوان است مدیران پرسپولیس در ابتدا باید رضایت مدیران این باشگاه را برای جدایی این مربی جلب کنند. رضا درویش در روزهای گذشته تماسی را با مدیران ملوان برای دریافت رضایت‌نامه این مربی داشته اما مدیران ملوان با آن مخالفت کرده‌اند.
آرش فهمیده مدیرعامل باشگاه ملوان این موضوع را تأیید و اعلام کرد: تارتار تحت قرارداد با ماست و اجازه جدایی به او را نخواهیم داد.

یک نام جدید در لیست جایگزین یحیی گل محمدی

مدیریت باشگاه در نظر دارد برای انتخاب جانشین گل‌محمدی با بازیکنان بزرگ‌تر تیم هم مشورت کند. در این میان با خبر شدیم که اوسمار از لحاظ فنی و اخلاقی مورد تایید بازیکنان پرسپولیس است و احتمال اینکه آنها به حضور این مربی در کنار سیدجلال حسینی در راس کادرفنی سرخپوشان رای دهند زیاد است. ناگفته نماند که رابطه سیدجلال با کاپیتان‌های پرسپولیس نیز بسیار خوب است. به هر حال به‌زودی این نظرخواهی از بزرگ‌ترهای تیم نیز در باشگاه پرسپولیس انجام خواهد گرفت و این صحبت‌ها تاثیر زیادی در انتخاب جانشین گل‌محمدی خواهد داشت.

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط