۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳

یحیی گل محمدی لژیونر می‌شود / مقصد بعدی سرمربی سابق پرسپولیس مشخص شد

بعد از جدایی گل محمدی از پرسپولیس حال گمانه زنی‌ها نشان می‌دهد شاید این مربی لژیونر شود.

راز این اَبرمرد پرسپولیس افشا شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،بعد از جدایی یحیی گل محمدی از پرسپولیس احتمال حضور وی در لیگ امارات قوت یافته است.

بعد از کلی حرف و حدیث، سرانجام یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس جدا شد و حالا سرخپوشان دنبال یافتن جایگزینی برای او هستند. همانقدر که از این طرف سرنوشت پرسپولیس بدون یحیی اهمیت دارد، از آن طرف هم سرنوشت یحیی بدون پرسپولیس می‌تواند جذاب باشد. به هر حال مهم است که او برای آینده شغلی‌اش راهی کدام تیم می‌شود. حتی همان زمان که گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس بود هم گاه و بیگاه شایعاتی در مورد حضورش در باشگاه‌های دیگر به گوش می‌رسید؛ از سپاهان اصفهان تا گل‌گهر سیرجان. حالا که او بیکار شده، اما مسلما این جریان شدت خواهد یافت.

از زمان جدایی گل‌محمدی، شایعاتی پیرامون لژیونرشدن او و مثلا حضورش در تیمی از لیگ امارات منتشر شد که هنوز کم و کیف آن روشن نیست، اما شاید مربیان ایرانی از صمیم قلب آرزو کنند همین اتفاق برای گل‌محمدی رخ بدهد، وگرنه او آلترناتیوی گردن‌کلفت و جدی برای آن‌ها محسوب خواهد شد! البته یحیی پیش‌تر گفته بود نیاز به نیم‌فصل استراحت دارد و اگر به حرفش پایبند باشد تا آخر فصل در خانه خواهد نشست، اما به هر حال پیشنهاد‌ها از راه می‌رسند و این موضوع می‌تواند باعث وسوسه سرمربی سابق سرخ‌ها شود.

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط