۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶

یحیی دست به جیب شد؛ خرید جدید در راه است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه، بعد از شکست در آخرین بازی سال، اکنون پرسپولیس آماده جدال با مس رفسنجان و ادامه چالش برای ماموریت سخت بازگشت به صدر قرار دارد. سرخ‌ها که برخلاف دیدار جام حذفی در لیگ برتر نتوانستند به نتیجه مدنظر برابر س...

یحیی گل محمدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه، بعد از شکست در آخرین بازی سال، اکنون پرسپولیس آماده جدال با مس رفسنجان و ادامه چالش برای ماموریت سخت بازگشت به صدر قرار دارد.

سرخ‌ها که برخلاف دیدار جام حذفی در لیگ برتر نتوانستند به نتیجه مدنظر برابر سپاهان دست یابند، با امید زیادی راهی رفسنجان خواهند شد تا امیدوار باشند فاصله خود با صدر را کاهش داده یا حداقل آن را حفظ کرده تا برای ادامه مسابقات آماده باشند.

یحیی گل‌محمدی اما برای جدال با مس رفسنجان نمی‌تواند از پریرا در فهرست تیمش سود ببرد. مهاجم برزیلی که در جدال با سپاهان و در اواخر نیمه اول از زمین اخراج شد، غایب بزرگ سرخ‌ها در رفسنجان محسوب می‌شود. اتفاقی که باعث شد این تیم برابر سپاهان نیز با دردسر بزرگی مواجه شود و در نهایت نیز در دقایق پایانی مقابل حریف در آزادی شکست بخورد.

پریرا بعد از پشت سر گذاشتن تعطیلات کوتاه مدت در امارات به همراه خانواده‌اش بار دیگر به تهران بازگشته و در تمرینات این تیم حضور دارد اما محرومیتش مانع از همراهی او با این تیم در رفسنجان خواهد شد تا اولین گل او با پیراهن این تیم همچنان با تاخیر همراه باشد.

باید دید در غیاب پریرا، پرسپولیس در جدال با مس رفسنجان چه تغییراتی در خط حمله خواهد داشت و عیسی آل کثیر، مهدی عبدی و شیخ دیاباته قادر خواهند بود با گلزنی در این جدال شرایط را برای اولین پیروزی سال را شکل دهند یا خیر.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار