۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳

یامگا از استقلال کنار گذاشته شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از منیبان، کوین یامگا که در بازی دربی مصدوم شد، بعد از تمرینات اختصاصی در زادگاهش (فرانسه) آماده بازی شده و امروز در تمرین استقلال حاضر می‌شود. با این حال او برای بازی با نساجی در لیست تیمش ...

نقل و انتقالات استقلال | جدایی گلر و ستاره استقلال از صف آبی پوشان + جزئیات / جایگزین بازیکن چند پستی آبی پوش مشخص شد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از منیبان، کوین یامگا که در بازی دربی مصدوم شد، بعد از تمرینات اختصاصی در زادگاهش (فرانسه) آماده بازی شده و امروز در تمرین استقلال حاضر می‌شود.

با این حال او برای بازی با نساجی در لیست تیمش قرار نمی‌گیرد و در صورت صعود استقلال به دیدار پایانی جام حذفی و صلاحدید ریکاردو ساپینتو در ترکیب تیم آبی قرار خواهد گرفت.

استقلال بیم این را داشت با مصدومیت رضا میرزایی و صالح حردانی در بازی با نساجی و احتمالا فینال بدون دفاع راست تخصصی به میدان برود اما صالح حردانی برای بازی با نساجی مشکلی ندارد و در صورت صعود استقلال به دیدار پایانی کوین یامگا هم آماده می‌شود که تیم استقلال را در بازی پایانی همراهی کند.

مصدومیت کوین یامگا از ناحیه همسترینگ بوده و سفر او به تهران به این معنی است که پزشکان فرانسوی مجوز حضور او را در میدان صادر کرده‌اند.

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار