۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷

یازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سردار کبیری پور، جانشین سپاه علی بن ابی طالب (ع) در نشستی که با موضوع نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در قم برگزار شد، گفت: نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس یکی از مهمترین برنامه های کنگره شهدا با هدف تبیی...

یازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سردار کبیری پور، جانشین سپاه علی بن ابی طالب (ع) در نشستی که با موضوع نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در قم برگزار شد، گفت: نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس یکی از مهمترین برنامه های کنگره شهدا با هدف تبیین ارزش های دفاع مقدس و تشویق جوانان به کتاب خوانی است.

وی افزود: این نمایشگاه ۱۰ سال پیش آغاز به کار کرده و یازدهمین میزبانی برگزاری این نمایشگاه به قم واگذار شده است.

سرهنگ جعفری، معاون هماهنگ کننده سپاه‌ علی بن ابی طالب ع با نمایشگاه بیان داشت: این نمایشگاه از ۱۹ تا ۲۷ آبان در گلزار شهدا آغاز به خواهد کرد ودر این نمایشگاه ۹۰ ناشر حاضر خواهند بود.

وی بیان داشت: در حاشیه این نمایشگاه ۹ نشست تخصصی، رونمایی از ۲۰ اثر جدید، غرفه برای آشنایی با کشورهای مقاومت هم برگزار می شود.

جعفری با اشاره به نقش رسانه در ترویج کتاب و کتاب خوانی گفت: رسانه برای تشویق مردم و جوانان برای حضور در نمایشگاه می توانند نقش مهمی داشته باشند چرا که ترویج کتاب وکتابخوانی خود ترویج فرهنگ است.

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط