۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱

گوشی‌های سری آنر ۵۰ با طراحی متفاوت دوربین ماه آینده میلادی از راه می‌رسند

[ad_1] تصویر غیر رسمی به اشتراک گذاشته شده از پنل پشتی آنر ۵۰ از طراحی متفاوت دوربین اصلی با بهره‌مندی از دو حلقه خبر می‌دهد. همانطور که در تصویر دیده می‌شود، پنل پشتی گوشی هوشمند آنر ۵۰ احتمالا مجهز به دو دایره برای قرارگیری لنزهای دوربی...

گوشی‌های سری آنر ۵۰ با طراحی متفاوت دوربین ماه آینده میلادی از راه می‌رسند

[ad_1]

تصویر غیر رسمی به اشتراک گذاشته شده از پنل پشتی آنر ۵۰ از طراحی متفاوت دوربین اصلی با بهره‌مندی از دو حلقه خبر می‌دهد.

همانطور که در تصویر دیده می‌شود، پنل پشتی گوشی هوشمند آنر ۵۰ احتمالا مجهز به دو دایره برای قرارگیری لنزهای دوربین خواهد بود که به صورت عمودی در زیر یکدیگر قرار گرفته‌اند. زبان طراحی به‌کار برده شده در طراحی ماژول دوربین دستگاه مذکور، یادآور زبان طراحی مورد استفاده در رندرهای هواوی P50 است.

دی ماه سال گذشته آنر V40 در بازار چین در دسترس کاربران قرار گرفت و انتظار می‌رفت پس از آنر V40، گوشی هوشمند آنر ۴۰ به بازار عرضه شود. ‌اما این اتفاق نیفتاد و به نظر می‌رسد کاربران باید منتظر گوشی‌های هوشمند سری آنر ۵۰ در ماه آینده میلادی باشند.

همانطور که در تصویر دیده می‌شود، در دایره بالایی فقط یک عدد لنز جای گرفته است. اما در حلقه پایینی، دو روزنه در نظر گرفته شده و فلش LED نیز در بین آنها قرار داده شده است.

براساس گمانه‌زنی‌ها، به نظر می‌رسد آنچه در سمت راست دیده می‌شود، احتمالا لنز دوربین یا فیلتر اضافی است که به صورت مغناطیسی به دایره دوربین متصل شده است. شاید به همین دلیل در دایره بالایی فقط یک عدد لنز دوربین قرار گرفته. هنوز اطلاعاتی در مورد مشخصات دوربین گوشی‌های سری آنر ۵۰ منتشر نشده. ظاهرا مشخصات دوربین موبایل جدید به آنر V40 شباهت دارد.

آنر V40  از نمایشگر ۶.۷۲ اینچی OLED با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و چیپست دیمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس مدیاتک بهره می‌برد. پنل پشتی دستگاه مجهز به دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی عریض با گشودگی دیافراگم f/1.8، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 و در نهایت دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 است.

هنوز سوالات بسیاری در مورد گوشی‌های هوشمند سری آنر ۵۰ وجود دارد که بی‌پاسخ مانده‌اند. انتظار می‌رود تا زمان معرفی این محصولات یعنی ماه آینده میلادی، اطلاعات بیشتری درباره آن‌ها منتشر شود.

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط

آخرین اخبار