۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱

گل آویشن، راز جنایت هولناک را فاش کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سرهنگ مرتضی‌نثاری معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ؛ در تشریح کشف یک پرونده قتل که در آن جسد مقتول مثله شده بود، اظهار کرد: حدود ۱۰ روز قبل در پی استشمام بوی تعفن از یک منزل در شهر ...

گل آویشن، راز جنایت هولناک را فاش کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سرهنگ مرتضی‌نثاری معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ؛ در تشریح کشف یک پرونده قتل که در آن جسد مقتول مثله شده بود، اظهار کرد: حدود ۱۰ روز قبل در پی استشمام بوی تعفن از یک منزل در شهر ری و اعلام این خبر به پلیس ۱۱۰، تیمی از مأموران پلیس به محل اعزام شده و با دستور قضائی اقدام به گشودن در منزل کردند.

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: مأموران پس از گشودن در با جسد کاملاً مثله شده‌ای مواجه شدند که فاقد سر، دست و پا بود و فقط مقداری از اعضای بدن، در یک پلاستیک بسته‌بندی شده بود.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در اداره ویژه قتل، به بررسی صحنه و پی‌جویی بعدی پرداختند و کارآگاهان با هوشمندی در صحنه جرم، کنار جسد مثله شده، مقداری گل آویشن یافتند پس از پی‌جویی‌های بعدی نیز مشخص شد فردی در همان اطراف صحنه جرم، به کار خرید و فروش دارو‌های گیاهی مبادرت می‌کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان به سراغ فرد مذکور رفته و به بازجویی از وی پرداختند، اما این شخص در اظهارات خود دچار تناقض‌گویی بود که توسط مأموران بازداشت شد و در همان صحنه به قتل مقتول به انگیزه مسائل منکراتی و اخلاقی اعتراف کرد.

نثاری با بیان اینکه قتل در منزل مقتول روی داده بود، گفت: قاتل مقتول را با ضربات چاقو به قتل رسانده و سپس اقدام به مثله کردن جسد مقتول و انداختن آن در سطل‌های مختلف زباله کرده بود البته قرار بود که آخرین پلاستیک حاوی جسد را نیز به خارج از منزل منتقل کند، اما راز این جنایت کشف شد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار