۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹

گل‌های پرسپولیس مقابل نساجی آفساید بودند؟/ صحنه گل‌های پرسپولیس را ببینید

کارشناس داوری فوتبال ایران اعتقاد دارد داور دیدار پرسپولیس – نساجی مازندران عملکرد خوبی داشته است. خبرورزشی – حیدر سلیمانی درباره قضاوت محمدحسین زاهدی‌فر در دیدار پرسپولیس – نساجی اظهار داشت: داوری این بازی مشکلی نداشت. ...

گل‌های پرسپولیس مقابل نساجی آفساید بودند؟/ صحنه گل‌های پرسپولیس را ببینید

کارشناس داوری فوتبال ایران اعتقاد دارد داور دیدار پرسپولیس – نساجی مازندران عملکرد خوبی داشته است.

گل‌های پرسپولیس مقابل نساجی آفساید بودند؟/ صحنه گل‌های پرسپولیس را ببینید

خبرورزشی – حیدر سلیمانی درباره قضاوت محمدحسین زاهدی‌فر در دیدار پرسپولیس – نساجی اظهار داشت: داوری این بازی مشکلی نداشت. کلاً بازی دو صحنه مشکوک داشت که این صحنه‌ها مربوط به هر دو گل پرسپولیس بودند و اعضای تیم نساجی به این دو گل اعتراض داشتند.

وی اشاره کرد: گل اول پرسپولیس باید به نام ترابی ثبت شود، چون کنعانی‌زادگان پایش به توپ نرسید. از سویی دیگر کنعانی‌زادگان با مدافعان نساجی در یک خط قرار داشت، ولی دو بازیکن دیگر پرسپولیس در موقعیت آفساید قرار داشتند. البته به دلیل اینکه توپ ترابی مستقیماً به گل تبدیل شد آفسایدی در کار نیست و گل صحیح بود.

صحنه گل اول پرسپولس را در ویدئوی زیر ببینید:

این کارشناس داوری اضافه کرد: در گل دوم پرسپولیس نیز عیسی آل‌کثیر در ابتدا در آفساید بود، ولی پاس به او نرسید و زمانی توپ را از عالیشاه دریافت کرد که آفساید نبود. در این صحنه عالیشاه به‌عنوان پاس‌دهنده و عیسی آل‌کثیر به‌عنوان دریافت‌کننده هر دو جلوتر از خط دفاعی نساجی در یک خط قرار داشتند و برای همین این گل نیز صحیح است.

سلیمانی در واکنش به اعتراضات زیاد نیمکت‌های دو تیم گفت: فکر می‌کنم نیمکت‌ها چهار کارت دریافت کردند و در بازی فقط دو بازیکن کارت زرد گرفتند. این برای فوتبال ما فاجعه است و فکر می‌کنم کمیته انضباطی باید برخورد شدیدتری داشته باشد تا شاهد این همه بی‌اخلاقی علیه داور نباشیم.

صحنه گل دوم پرسپولیس را در ویدئوی زیر ببینید:

وی درباره اخراج ساکت الهامی خاطرنشان کرد: اخراج این مربی با کارت زرد دوم بوده و اگر توهینی به داور شده است، کمیته انضباطی باید ورود کند. در بازی داور دو بار آوانتاژ خوب داد که البته با اعتراض ساکت الهامی روبه‌رو شد. در داخل زمین نیز کارت‌های زردی داده شد که کاملاً درست بودند.

خبر ورزشی

مطالب مرتبط

آخرین اخبار