۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸

گلر تیم ملی گران ‌ترین بازیکن لیگ برتر می‌شود؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، در آخرین روزهای مرداد ماه سال گذشته پیام نیازمند دروازه‌بان ملی‌پوش کشورمان به صورت قرضی از پورتیموننزه به سپاهان برگشت. در همان مقطع پدرو سپولودا خبرنگار پرتغالی به صورت انحصاری از جزئیات قراردا...

تیم ملی ایران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، در آخرین روزهای مرداد ماه سال گذشته پیام نیازمند دروازه‌بان ملی‌پوش کشورمان به صورت قرضی از پورتیموننزه به سپاهان برگشت.

در همان مقطع پدرو سپولودا خبرنگار پرتغالی به صورت انحصاری از جزئیات قرارداد سپاهان با نیازمند پرده برداشت. طبق اعلام این خبرنگار سپاهان برای جذب یک ساله این دروازه‌بان ایرانی به پورتیموننزه مبلغ ۲۰۰ هزار یورو پرداخت کرده است.

همچنین بندی در قرارداد نیازمند وجود دارد که باشگاه سپاهان می‌تواند بعد از اتمام قرارداد قرضی با پرداخت یک میلیون یورو نیازمند را به صورت دائمی جذب کند!

نیازمند یکی از ارکان اصلی سپاهان است اما با این تفاسیر اگر تیم اصفهانی بخواهد این گلر ملی‌پوش را به صورت دائمی از باشگاه پرتغالی بخرد آن گاه او تبدیل به گران‌ترین بازیکن لیگ برتر خواهد شد! بعید هم به نظر می‌رسد در فصل آینده با توجه به ممنوعیت خرید بازیکن دلاری (!) کسی بتواند به دستمزد پیام نیازمند برسد مگر آن که…

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط