۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳

گزینه های اصلی ریاست بنیاد مسکن مشخص شدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پس از دو هفته درگیری با بیماری کرونا درگذشت و انتظار می رود جانشین نامبرده به زودی معرفی شود. بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با هدف ساخت مسکن برای محرومان از اب...

گزینه های اصلی ریاست بنیاد مسکن مشخص شدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پس از دو هفته درگیری با بیماری کرونا درگذشت و انتظار می رود جانشین نامبرده به زودی معرفی شود.

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با هدف ساخت مسکن برای محرومان از ابتدای انقلاب و با فرمام حضرت امام خمینی(ره) ایجاد شد که در دهه های بعد چنانکه باید نتوانست هدفگذاری اولیه را برآورده کند، و هم اکنون که معضل مسکن بیش از گذشته خود را نشان داده است نیازمند یک تغییر ریل اساسی است.

از میان گزینه های جانشینی مرحوم علیرضا تابش، احتمال تصدی مسعود زریبافان دستیار ویژه رئیس جمهور در دولت های نهم و دهم و رئیس اسبق بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت دهم بیشتر از سایر گزینه ها است. اگرچه از سعیدی کیا رئیس سابق بنیاد مستضعفان هم نام برده می شود.

زریبافان سوابق زیادی در حوزه مطالعاتی، تحصیلات و حوزه اجرا مرتبط با بخش مسکن در داخل و خارج از کشور دارد و اصلاح کننده بسیاری از روندهای غلط در قوانین شهری شهرداری تهران در شورای دوم اسلامی شهر پایتخت بوده است.

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

Arash azimi

۰۷ مرداد ۱۴۰۰


بهترین گزینه مهندس سید خلیل منبتی هست بنیادی و انقلابی و توانمند .آب در کوزه و ما تشنه لبان میگردیم

نظرات بسته شده است

آخرین اخبار