۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴

کره جنوبی ۲ – ۰ ایران/ ایران صدر گروه را از دست داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،جنگ صعود کرده‌های گروه A در ورزشگاه جام جهانی سئول برگزار می‌شود و ایران در اندیشه تداوم حضور در قله آسیا و شکست ناپذیری است. کره‌ای‌ها انگیزه ویژه‌ای دارند با برتری خانگی به بیش از یک دهه ناکامی د...

تیم ملی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،جنگ صعود کرده‌های گروه A در ورزشگاه جام جهانی سئول برگزار می‌شود و ایران در اندیشه تداوم حضور در قله آسیا و شکست ناپذیری است. کره‌ای‌ها انگیزه ویژه‌ای دارند با برتری خانگی به بیش از یک دهه ناکامی در پیروزی برابر ایران خاتمه دهند ولی تیم پر از غایب ایران نیز حریف سرسختی به حساب می‌آید.

اطلاعات بازی

تورنمنت: مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛ قاره آسیا؛ بازی نهم از مرحله نهایی (سوم)

تاریخ و ساعت: پنجشنبه ۴ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۰

مکان: ورزشگاه جام جهانی (سئول، کره جنوبی)

داور: کریستوفر بث _استرالیا

ترکیب کره جنوبی: کیم سئونگ‌گیو، کیم جین سو، کیم مین‌ جائه، کیم یونگ گوون، کیم تائه هوان، جونگ وویونگ، سون هیونگ مین، لی جائه‌سونگ، هوانگ چی هان، کوون چانگ‌هون، هوانگ اوجیو

سرمربی کره جنوبی: پائولو بنتو

ترکیب ایران: امیر عابدزاده، احسان حاج صفی (کاپیتان)، شجاع خلیل زاده، میلاد محمدی، احمد نوراللهی، وحید امیری، محمد حسین کنعانی زادگان، علی قلی زاده، سید مجید حسینی، سردار آزمون، امید نورافکن

سرمربی ایران: دراگان اسکوچیچ

گزارش بازی:

دقیقه ۳ / روی یک پرس خوب، احسان حاج صفی در محوطه کره صاحب توپ  شد. در حالی که قلی زاده کنار دست حاج صفی موقعیت بسیار خوبی داشت اما حاج صفی ترجیح داد خودش ضربه را بزند و سر خورد تا توپ به راحتی در اختیار دروازه بان حریف قرار بگیرد.

دقیقه ۱۰ / روی یک ارسال خوب، توپ در ۶ قدم ایران به هوانگ اوجیو رسید، ضربه سر این بازیکن دقت لازم را نداشت و از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۴ / سون هیونگ مین در محوطه ایران روی زمین افتاد که داور به درستی بازی را ادامه داد.

دقیقه ۱۷ / این بار نوراللهی در محوطه کره متوقف شد. داور اینجا هم بازی را ادامه داد و با اینکه نوراللهی از احساس ناراحتی روی زمین افتاده بود، تصاویر آهسته نشان می داد که تصمیم داور درست بوده است.

دقیقه ۱۸ / روی برخورد شجاع خلیل زاده و جونگ وویونگ داور اعلام اوت کرد. ملی پوشان ایران به تصمیم داور معترض بودند و اعتقاد به خطا روی خلیل زاده داشتند.

دقیقه ۲۶ / خطای نورافکن به روزی هوانگ چی هان یک موقعیت ایستگاهی خوب چسبیده به محوطه جریمه به کره جنوبی داد.

دقیقه ۲۷ / در حالی که سه بازیکن کره پشت توپ ایستاده بودند، جوینگ وویونگ ضربه را زد اما شوت این بازیکن دقت لازم را نداشت و با اختلاف بسیار از دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۲ / شجاع خلیل زاده بدون اینکه برخوردی داشته باشد احساس ناراحتی کرد و برای رسیدگی به وضعیت او، بازی لحظاتی متوقف شد.

دقیقه ۴۰ / بار دیگر بازی به دلیل رسیدگی به وضعیت خلیل زاده متوقف شد. او نتوانست بازی را ادامه دهد جای خود را به عارف غلامی داد.

دقیقه ۴۶ / کره با سون هیونگ مین به گل رسید. سون هیونگ مین پا به توپ پشت محوطه جریمه ایران حرکت کرد و یک شوت پرقدرت را به سمت دروازه ایران زد. امیر عابدزاده جایگیری خوبی داشت اما نتوانست به خوبی توپ را دفع کند. دفع بد عابدزاده باعث شد توپ به زانوی خودش برخورد کند و وارد دروازه شود.

دقیقه ۴۶ /  در همین آغاز نیمه اول کره روی یک کار تیمی فوق العاده به محوطه ایران رسید. سون هیونگ مین با امیر عابدزاده تک به تک شد که دروازه بان ایران به زیبایی توپ را دفع کرد. روی ریباند بار دیگر یکی از بازیکنان کره به توپ رسید. عابدزاده باز هم سریع به سمت توپ حرکت کرد و این ضربه را هم فوق العاده دفع کرد تا اختلاف دو برابر نشود.

دقیقه ۵۶ / پشت محوطه کره و روی حرکت قلی زاده توپ در موقعیت خوبی به وحید امیری رسید. ضربه وحید امیری با پای راست با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار