۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸

گزارش زنده: مس کرمان یک – سپاهان ۲

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،در یکی از سه دیدار حساس و تعیین کننده لیگ برتر، مس در کرمان میزبان سپاهان است. دو تیم با اهدافی کاملا متفاوت نسبت به یکدیگر به میدان می روند. میزبان در پی کسب امتیاز در این مسابقه و بقا در لیگ برت...

گزارش زنده: مس کرمان یک – سپاهان ۲

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،در یکی از سه دیدار حساس و تعیین کننده لیگ برتر، مس در کرمان میزبان سپاهان است. دو تیم با اهدافی کاملا متفاوت نسبت به یکدیگر به میدان می روند. میزبان در پی کسب امتیاز در این مسابقه و بقا در لیگ برتر است.

شاگردان حسین خانی در ۱۰ دیدار قبلی خود در تمامی رقابت ها، هیچ پیروزی کسب نکرده و متحمل ۶ شکست شده اند. آنها کار سختی برابر سپاهانی دارند که به دنبال کسب عنوان قهرمانی است.

در سمت مقابل نیز سپاهان امیدوار است تا اتفاقات خوبی برای این تیم در قائمشهر رخ دهد و نساجی برابر پرسپولیس امتیاز به دست بیاورد تا آنها در کرمان جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

گزارش لحظه‌به‌لحظه دیدار تیم‌های مس کرمان و سپاهان را در همین صفحه از “ورزش سه” دنبال کنید:

بازی از هفته سی ام و پایانی بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر
پنج‌شنبه: ۲۸/۰۲/۱۴۰۲ ؛ ساعت: ۱۸:۰۰
ورزشگاه: شهدای کرمان /  حدود ۵ هزار تماشاگر
 گروه داوری: اشکان خورشیدی / کمک ها: حسن ظهیری – حسن انتظاری ؛ داور چهارم: میثم حیدری / ناظر: یداله جهانبازی

ترکیب مس کرمان:
دانیال اسلامی، میلاد خدایی، حسن مرادی‌فر، مهیار زحمتکش، فرزاد جعفری، بورا، محمد ستاری، محمد صبوری، معین عباسیان، محمدامین کاظمیان، عارف رستمی
سرمربی: فرزاد حسین خانی

 ترکیب سپاهان:
پیام نیازمند، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، جلال علی‌محمدی، محمد کریمی، مانوئل فرناندز، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده، شهریار مغانلو
سرمربی: ژوزه مورایس

شرح گل ها:
مس کرمان صفر – سپاهان یک (دقیقه ۵۰: میلاد زکی پور): زکی پور از سمت چپ یک حمله را آغاز کرد و پس از یک سر توپ دیدنی، مدافع مس را از مقابل برداشت و با یک شوت پای راست، توپ را به گوشه دروازه فرستاد و گل نخست بازی را به ثمر رساند.

مس کرمان صفر – سپاهان ۲ (دقیقه ۹۰: شهریار مغانلو): سپاهان روی یک ضدحمله به گل دوم رسید. یک نفوذ از سمت چپ و ارسال آریا یوسفی به دهانه دروازه، به مغانلو رسید و او توانست دروازه خالی را به راحتی باز کند.

لحظات حساس:
دقیقه ۱۲: مس کرمان صاحب یک ضربه کاشته راه دور شد که شوت معین عباسیان را پیام نیازمند برگشت داد.

دقیقه ۲۷: روی یک همکاری تیمی، عارف رستمی در موقعیت تک به تک با پیام نیازمند قرار گرفت ولی تعلل بیش از حد این بازیکن باعث شد تا نیازمند توپ را از جلوی پای او دور کند.
دقیقه ۳۰: ارسال دیدنی معین عباسیان در دهانه دروازه به عارف رستمی رسید که دخالت این بازیکن و ضربه ای که به توپ وارد کرد، ضربه اش به شکل خطرناکی از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت.
دقیقه ۳۱: شوت راه دور مانوئل فرناندز به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۵: یک ارسال از سمت چپ به روی دروازه، با ضربه سر فرشاد احمدزاده همراه شد که توپ به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۵+۴: سپاهان موقعیت فوق العاده خوبی به روی دروازه مس خلق کرد که شوت شهریار مغانلو را سنگربان مس با پا راهی کرنر کرد.

دقیقه ۵۷: حرکت خوب رامین رضاییان از سمت راست و ارسال او به دهانه دروازه، با برخورد به مدافع مس راهی کرنر شد.

دقیقه ۶۲: یک ارسال از سمت چپ در دهانه دروازه به عارف رستمی رسید که ضربه سر او به شکل عجیبی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۷: پاس در عمق مغانلو به نورافکن رسید که ضربه این بازیکن به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۷: یک ارسال از سمت چپ به روی دروازه مس با ضربه سر دیدنی زراعت کار همراه شد که توپ با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۸۸: شروین بزرگ یک فرصت استثنایی برای گلزنی داشت که شوت او از زاویه بسته با برخورد به نوک انگشتان پیام نیازمند راهی کرنر شد.

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط