۰۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰

گردشگری ومحیط زیست

گردشگری /رستوران ها و بارهای آبی نروژی فاش شد!

سالن غذای Indulge، که در پریما نروژی آغاز به کار کرد، شامل Planterie است که کاسه‌های گیاهی را سرو می‌کند. پلاتری غذاهایی مانند کاسه جنوب غربی با تمپه دودی و کاسه الهه مدیترانه ای با سبزیجات تند، تبوله و هویج برشته شده با عسل سرو می کند.

گردشگری /رستوران ها و بارهای آبی نروژی فاش شد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،خط نروژی کروز مفاهیم جدید غذا و نوشیدنی را در کشتی نروژی Aqua معرفی خواهد کرد، کشتی ای که در آوریل ۲۰۲۵ وارد می شود.آنها شامل اولین رستوران ویژه تایلندی خط، یک بار شراب و یک مکان با منوی کامل گیاهی هستند.برای اطلاعات بیشتر با اندیشه معاصر همراه باشید.

زیبایی رستوران ها

رستوران تایلندی، سوکوتای، غذاهای سنتی مانند مرغ بادام هندی، میگوهای نمک و فلفل، سالاد استیک کبابی تایلندی و کاری های مختلف را انتخاب می کند. زیبایی رستوران دارای عناصر طراحی معاصر تایلندی است، از جمله چراغ‌های آویز بامبو و کاغذ برنج، مبلمان رنگارنگ و یک کف طرح‌دار هندسی، با ظاهری که توسط SMC Design مستقر در لندن ترکیب شده است.سالن غذای Indulge، که در پریما نروژی آغاز به کار کرد، شامل Planterie است که کاسه‌های گیاهی را سرو می‌کند. پلاتری غذاهایی مانند کاسه جنوب غربی با تمپه دودی و کاسه الهه مدیترانه ای با سبزیجات تند، تبوله و هویج برشته شده با عسل سرو می کند.این سالن غذا که دارای ۱۰ ایستگاه غذا خواهد بود، طراحی جدیدی از گروه راکول مستقر در نیویورک خواهد داشت که دارای لهجه های چوبی عمیق با اثاثیه طلایی و فلزی است.

یک سالن شراب معاصر به نام Swirl Wine Bar در عرشه شش بین بار ویسکی و هاسوکی، رستورانی به سبک هیباچی قرار دارد. این بار که به عنوان یک «محصور پنهان» توصیف می‌شود، منوی شراب به لیوان، شامل فهرستی از غذاهای کمیاب و ممتاز را ارائه می‌کند. این نوار توسط Studio Dado مستقر در میامی طراحی شده است و از انحنای Antelope Canyon در آریزونا با رنگ های گرم و خطوط افقی آبشاری الهام گرفته شده است.NCL در حال برنامه ریزی طراحی های جدید و صندلی های گسترده در Aqua است، از جمله در اتاق Commodore، یک اتاق غذاخوری اصلی که دارای یک “طراحی روستایی و در عین حال لوکس” با الهام از دریانوردی است. NCL گفت اتاق Commodore “میهمانان را با اثاثیه چوبی عتیقه، ضیافت های چرمی، کف هایی که خطوط یک اسکله را تقلید می کند، و لهجه های سنگی باورنکردنی، همه با لمسی ظریف و مدرن، مهمانان را به دوران پیچیدگی دریایی گذشته منتقل می کند.”

Metropolitan، باری که کوکتل‌های پایدار سرو می‌کند که در پریما نروژی عرضه شد، از مکان میانی کشتی خود منتقل شده و در عقب عرشه هفت دوباره طراحی خواهد شد. این بار دارای یک پیانوی بزرگ و یک فضای سرگرمی کوچک برای موسیقی زنده است، علاوه بر نوشیدنی‌هایی که از منابع پایدار تهیه می‌شود، از عرقیات مخصوص گرفته تا شربت‌های تهیه‌شده از پوست موز و پوست هندوانه. این فضا که توسط Studio Dado طراحی شده است شامل رنگ های تیره جدید، نقوش و فضای سبز تازه است.استودیو دادو همچنین Nama Sushi و Sashimi را که برای اولین بار در Prima عرضه شد، دوباره طراحی خواهد کرد. فضای کافه Surfside همچنین با پنجره‌های کف تا سقف و طراحی شرکت طراحی مستقر در لندن A.D. Associates تغییر خواهد کرد.Palomar، یک مکان لوکس غذاهای دریایی مدیترانه ای، همچنین دارای طراحی جدید با مواد طبیعی مانند طناب و چوب است. نوار پنروز و نوار استخر Waves نیز طرح های جدیدی خواهند داشت.

گردشگری /رستوران ها و بارهای آبی نروژی فاش شد!

گردشگری /رستوران ها و بارهای آبی نروژی فاش شد!

Aqua اولین کشتی از چهار کشتی کلاس Prima Plus

قرار است تا سال ۲۰۲۸ به بازار عرضه شود. Aqua سفرهای دریایی پنج و هفت روزه کارائیب را از بندر کاناورال فلوریدا آغاز خواهد کرد. این کشتی در اواخر تابستان به شهر نیویورک منتقل می‌شود و سفرهای دریایی پنج و هفت روزه برمودا را از آگوست تا اکتبر ارائه می‌کند و سپس برای زمستان به میامی تغییر مکان می‌دهد.این کشتی که بیستمین کشتی NCL خواهد بود، همچنین دارای یک ترن هوایی هیبریدی و سرسره آبی به نام Aqua Slidecoaster، اولین بار برای این برند، همراه با یک مجموعه ورزشی دیجیتال با کف LED تعاملی به نام Glow Court خواهد بود.اولین سوئیت دوبلکس سه خوابه NCL بخشی از The Haven on the Aqua خواهد بود.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط