۰۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹

گردشگری ومحیط زیست

گردشگری /راهنمای سفر خانوادگی در سئول کره جنوبی!

من اخیراً به همراه همسر، سه فرزند، دو برادر و پدر 83 ساله ام به سرزمین مادری ام، کره جنوبی سفر کردم. ما در سئول شلوغ - کنار هم از معماری مدرن و کاخ های تاریخی - ماندیم. اگرچه در ابتدا نگران بودم که پیدا کردن جاذبه های کافی که برای کودکان،...

گردشگری /راهنمای سفر خانوادگی در سئول کره جنوبی!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،ما درسفر سئول شلوغ – کنار هم از معماری مدرن و کاخ های تاریخی – ماندیم. اگرچه در ابتدا نگران بودم که پیدا کردن جاذبه های کافی که برای کودکان، بزرگسالان و سالمندان به طور یکسان جذاب باشد، چالش برانگیز باشد، اما معلوم شد که ترس من بی اساس است. در اینجا راهنمای بهترین کارها برای انجام با کودکان (و بزرگسالان) در سئول است.برای اطلاعات بیشتر با اندیشه معاصر همراه باشید.

کاخ Gyeongbokgung

کاخ Gyeongbokgung یک مکان دیدنی ملی است که قدمت آن به سال ۱۳۹۵ برمی‌گردد و به عنوان کاخ سلطنتی اصلی سلسله چوسون خدمت می‌کرد. بچه‌ها می‌توانند در زمین‌های وسیع، پر از آلاچیق‌ها و حوض‌ها، پرسه بزنند. در بازآفرینی های تاریخی بپذیرید. یا تغییر نگهبانان را تماشا کنید. به خصوص( سفر کردن )در فصل بهار، زمانی که درختان شکوفه های گیلاس شکوفا می شوند، بسیار زیبا است. این کاخ همچنین خانه موزه مردمی ملی کره است که یک موزه کودکان جذاب در داخل دارد که بچه‌های من آن را دوست داشتند. بازدیدکنندگان در صورتی که با پوشیدن لباس های هانبوک کره ای (لباس سنتی) که به راحتی در مغازه های بی شماری در اطراف قابل اجاره هستند، ورود رایگان دریافت می کنند.

گردشگری /راهنمای سفر خانوادگی در سئول کره جنوبی!

گردشگری /راهنمای سفر خانوادگی در سئول کره جنوبی!

برج N. سئول

برج ۷۷۷ فوتی N. Seoul یک نقطه عطف مهم در سئول است. در بالای آن، خانواده‌ها می‌توانند ساعت‌ها به تماشای رستوران‌ها و مغازه‌ها بپردازند، و مناظر پانوراما از یکی از سه سکوی دید در هنگام غروب آفتاب بسیار عالی است. همچنین محل پل معروف Love Lock است، جایی که زوج‌ها و خانواده‌ها قفل‌هایی را قرار می‌دهند (و کلید را دور می‌اندازند) تا به معنای عشق ابدی باشد. بچه های من و پدربزرگشان یکی را کنار هم گذاشتند، و این خاطره ای است که به زودی فراموش نمی کنیم. می‌توانید قفل‌ها را از قبل در محل، یا در هر فروشگاه رفاهی نزدیک خریداری کنید. تله‌کابین بالا و پایین رفتن از کوه به تنهایی برای بچه‌ها جالب است.

در فرودگاه اینچئون، سرگرم‌کننده‌ترین استراحتگاه در سراسر آسیا، چه باید کرد؟

سفر به روستای مینسوک

دهکده تاریخی حفاظت‌شده مینسوک با مساحت ۲۴۵ هکتار، سفری یک روزه است که ارزش آن را دارد. یک اتوبوس کوتاه و ۴۵ دقیقه‌ای از سئول، خانواده‌ها را به دریایی از خانه‌های کاهگلی و کاشی‌کاری‌شده منتقل می‌کند، جایی که بچه‌ها و بزرگسالان می‌توانند ببینند کره‌ای‌ها در صدها سال پیش چگونه زندگی می‌کردند. بازدیدکنندگان می‌توانند هنگام تماشای برنامه‌های زنده، از جمله عروسی سنتی، اجراهای موسیقی و غیره، با هنرمندان و صنعت‌گرانی که لباس‌های هانبوک سنتی پوشیده‌اند، ارتباط برقرار کنند. حتی یک شهربازی کوچک در محوطه برای کوچولوها وجود دارد.

سفر و ماجراجویی جهانی لوته

Lotte World Adventure یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های موضوعی سرپوشیده جهان است و برای روزهای بارانی و روزهای گرم غیرقابل تحمل، با سواری، سرگرمی و غذای فراوان، ایده‌آل است. این پارک موضوعی وسیع اساساً نسخه کره جنوبی دیزنی لند (البته کوچکتر) است. منطقه جزیره جادویی پارک، یک پارک در فضای باز است که دارای مدرن ترین وسایل سواری، رژه و فعالیت است. این مجموعه عظیم همچنین خانه بزرگ‌ترین پیست اسکیت روی یخ کره و موزه فرهنگی کره‌ای مناسب برای کودکان است. اصولاً بچه ها هرگز نمی خواهند آنجا را ترک کنند.

سفر به پارک بزرگ کودکان سئول

والدین می‌دانند که سفر با بچه‌ها معمولاً به این معنی است که یک پارک بخشی از برنامه سفر خواهد بود. خوشبختانه، پارک بزرگ کودکان سئول برای کودکان و بزرگسالان لذت بخش است. مجموعه پارک همه چیز را دارد: زمین های بازی، باغ وحش، باغ، آب نماها و حتی یک شهربازی (با هزینه اضافی). بچه‌های من به‌ویژه از خرید و درست کردن رامیون (یک غذای رامن) در فروشگاه اینترنتی محل، و کاوش در تمام غذاهای خیابانی معروف کره‌ای لذت بردند – گردبادهای سیب‌زمینی پاشیده شده با پنیر و توت‌فرنگی شیرین شده روی چوب را نباید از دست داد. مردم محلی اغلب تمام روز را در اینجا با چیدمان های پیک نیک و سازه های سایه دار سپری می کنند. همچنین خانه فوق العاده است.

 

 

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط