۰۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷

گردشگران نوروزی از درب «باب عالی» به کاخ گلستان بیایند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه و به نقل از فارس، آفرین امامی گفت: با توجه به استقبال گسترده گردشگران نوروزی برای بازدید از این مجموعه جهانی به بازدیدکنندگان پیشنهاد می‌شود برای خرید بلیت از در باب عالی واقع در خیابان ناصرخسرو وارد کاخ...

گردشگران نوروزی از درب «باب عالی» به کاخ گلستان بیایند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه و به نقل از فارس، آفرین امامی گفت: با توجه به استقبال گسترده گردشگران نوروزی برای بازدید از این مجموعه جهانی به بازدیدکنندگان پیشنهاد می‌شود برای خرید بلیت از در باب عالی واقع در خیابان ناصرخسرو وارد کاخ گلستان شوند.
مدیر کاخ گلستان ادامه داد: مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان دارای ۲ ورودی است که یک ورودی از مسیر میدان ارگ واقع در خیابان پانزده خرداد است. همچنین ورودی باب عالی به عنوان در قدیمی این مجموعه جهانی نیز واقع در خیابان ناصر خسرو پذیرای ورود گردشگران برای تهیه بلیت است.
مجموعه تاریخی-فرهنگی گلستان با چندین موزه مستقل، از جمله بخش اصلی شامل نگارخانه و موزه مخصوص، سرسرا شامل تالار سلام، تالار آینه، و تالار عاج و سالن ظروف، و عمارت‌های برلیان، شمس‌العماره و بادگیر، و موزه‌های حوضخانه، عکس‌خانه، چادرخانه، الماس و مردم‌شناسی در ایام نوروز ۱۴۰۲ همه‌روزه از ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر بلیت‌فروشی خواهد داشت و امکان بازدید تا ساعت ۷ عصر برای بازدیدکنندگان فراهم خواهد بود.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار